Quote from Christer Heinbäck on 9 October 2012, 11:25Jag kommer köra bil ner från Kristinehamn, har 2 platser kvar i bilen.
Gullspång - Mariestad - Skövde - Mullsjö - Jönköping
Jag kommer köra bil ner från Kristinehamn, har 2 platser kvar i bilen.
Gullspång - Mariestad - Skövde - Mullsjö - Jönköping
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 12:09Kul Sandra 🙂
och jag har ju 2 patser över i bilen, bara det att jag inte vet när vi åker från Stockholm.
Kul Sandra 🙂
och jag har ju 2 patser över i bilen, bara det att jag inte vet när vi åker från Stockholm.
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 19:08Janne, om du har tid och lust att ta en kort sväng in till Linköping så åker jag gärna med dig. Om du har ont om tid så kan jag försöka ta mig ut till någon passande plats längs motorvägen också.
Lokaltrafiken mellan Linköping och Huskvarna är inte vad d
Janne, om du har tid och lust att ta en kort sväng in till Linköping så åker jag gärna med dig. Om du har ont om tid så kan jag försöka ta mig ut till någon passande plats längs motorvägen också.
Lokaltrafiken mellan Linköping och Huskvarna är inte vad d
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 19:15Jag kommer träffa Cecilia i helgen, får försöka komma ihåg att fråga henne. Då vet jag mera om tider och hur mycket plats jag har.
Jag kommer träffa Cecilia i helgen, får försöka komma ihåg att fråga henne. Då vet jag mera om tider och hur mycket plats jag har.
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 22:08Jan-Erik, jag åker gärna med. Annars kan jag ta min bil också om vi blir fler från Stockholmsområdet.
Jan-Erik, jag åker gärna med. Annars kan jag ta min bil också om vi blir fler från Stockholmsområdet.
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 22:18Jag har en plats kvar i min bil. Åker från Sthlm ca 15.30.
Jag har en plats kvar i min bil. Åker från Sthlm ca 15.30.
Quote from Funbeat user on 12 October 2012, 23:35Jan-Erik, jag måste nog tyvärr avstå från att följa med. Återkommer om jag senare bestämmer mig för att åka i alla fall.
Jan-Erik, jag måste nog tyvärr avstå från att följa med. Återkommer om jag senare bestämmer mig för att åka i alla fall.
Quote from Christer Heinbäck on 19 November 2012, 11:29Tack kompisar för en superbra helg! 🙂
Tack kompisar för en superbra helg! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 12:18Tack själv Sandra 😀
Tack själv Sandra 😀
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 14:29Tack alla! Trevligt som vanligt och fina banor 🙂
Tack alla! Trevligt som vanligt och fina banor 🙂