Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det var år och dar sen jag senast var inne här mer än att regga nått pass då och då så jag kan minnas fel. Men minns jag rätt så kunde man påminna vänner om dom inte varit inne på ett visst antal dagar (puffa eller något sånt hette det om jag minns rätt).

Hej,
Jag har bara hittat att du kan sända meddelande till dina kompisar. Har inte sett att du kan göra något med automatik (uppfattade att det var vad du sökte).

Som jag minns det så fanns det en knapp där det stod "puffa den här användaren" eller liknande och "din kompis har inte tränat på ett tag, påminn honom/henne gärna". Vad som stod minns jag inte exakt men det var något liknande om jag minns rätt.

Jag kan

Har varit här i 7 år, men kommer inte ihåg att jag sett något sånt. kan säkert bero på mig. Eller så var det som du sa, från en annan site.

Det har funnits här, men jag kan inte hitta funktionen längre!

Jag har varit med länge men det är kanske fel på mitt minne - kommer inte ihåg nåt sånt!

Jo, det stod längst ned under "Min Topplista" och de som ramlat ur listan pga 0 min/km lite för länge, låg kvar där dolda och kunde vikas ut och tillsändas ett meddelande.

Så minns jag det i alla fall.

Letade efter funktionen för ett antal år sedan, när