Quote from Guest on 31 January 2008, 10:51http://www.kungsbackaloppet.se/
Halvmara eller 8,5 km.
Världens äldsta årliga långlopp. Går utmed gamla E6. Start i Kungsbacka, vändpunkt i Lindome och tillbaka igen.
Trivsamt och vanligtvis soligt.
Halvmara eller 8,5 km.
Världens äldsta årliga långlopp. Går utmed gamla E6. Start i Kungsbacka, vändpunkt i Lindome och tillbaka igen.
Trivsamt och vanligtvis soligt.
Quote from Lotta W on 31 January 2008, 11:01Oj, vad tidigt det går: jag missar det 🙁
Oj, vad tidigt det går: jag missar det 🙁
Quote from Sissel Svanøe on 31 January 2008, 14:13Vad menar du? Det börjar ju inte förrän 11! 😉
Vad menar du? Det börjar ju inte förrän 11! 😉
Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 14:16Kanon, då är det bara att fortsätta träna så att man orkar med 8,5km. Halvmaran blir nog för mycket 😀
Jag var inne på hemsidan och tittade men hittade inget info om var man anmäler sig. Någon som vet?
Kanon, då är det bara att fortsätta träna så att man orkar med 8,5km. Halvmaran blir nog för mycket 😀
Jag var inne på hemsidan och tittade men hittade inget info om var man anmäler sig. Någon som vet?
Quote from Sissel Svanøe on 31 January 2008, 14:51De verkar inte ha öppnat anmälningssidan än, men det kommer nog snart. Håll koll! 🙂 Och lycka till.
De verkar inte ha öppnat anmälningssidan än, men det kommer nog snart. Håll koll! 🙂 Och lycka till.
Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 15:15Kungsbackaloppet är ju en självklarhet! 🙂
Kungsbackaloppet är ju en självklarhet! 🙂
Quote from Lotta W on 31 January 2008, 15:54Tidigt på året, menar jag. Jag hade tänkt springa det, men är i Boston då.
Tidigt på året, menar jag. Jag hade tänkt springa det, men är i Boston då.
Quote from Sissel Svanøe on 31 January 2008, 16:26Fattar jag väl att du menade 🙂 Är det förresten inte i Boston de har ett annat anrikt långlopp?
Fattar jag väl att du menade 🙂 Är det förresten inte i Boston de har ett annat anrikt långlopp?
Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 16:52Om man tröttnar på att springa i Boston finns det är det ju nära till polarna Samuel och Adam(s) 😀
Om man tröttnar på att springa i Boston finns det är det ju nära till polarna Samuel och Adam(s) 😀
Quote from Lotta W on 31 January 2008, 17:21Jag tänker hälsa på Samuel och Adam också, men först skall jag jogga 🙂
Jag tänker hälsa på Samuel och Adam också, men först skall jag jogga 🙂