Quote from Guest on 13 April 2011, 21:52Hej! Ska springa Göteborgsvarvet och funderar även på att anmäla mig till Kungsholmen runt 10 km. Är det en bra idé, hinner kroppen återhämta sig? Vill gärna få till så bra tider som möjligt på båda loppen!
Med vänliga hälsningar Evelyn.
Hej! Ska springa Göteborgsvarvet och funderar även på att anmäla mig till Kungsholmen runt 10 km. Är det en bra idé, hinner kroppen återhämta sig? Vill gärna få till så bra tider som möjligt på båda loppen!
Med vänliga hälsningar Evelyn.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 22:02Kungsholmen Runt 10 km: 7 maj
Göteborgsvarvet 21,1 km: 21 majDet är två veckor, jag är helt övertygad att du hinner återhämta dig. Jag är "fit for fight" två-tre dagar efter ett hårt lopp.
Kungsholmen Runt 10 km: 7 maj
Göteborgsvarvet 21,1 km: 21 maj
Det är två veckor, jag är helt övertygad att du hinner återhämta dig. Jag är "fit for fight" två-tre dagar efter ett hårt lopp.
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 22:41Jag skulle nästan tom rekommendera ett 10km-lopp 2-3 veckor innan. Bra för att testa formen, bra för att träna. Sedan kan man ta det lite lugnare och invänta formtoppen. Skall springa milen 6:e eller 7:e själv.
Jag skulle nästan tom rekommendera ett 10km-lopp 2-3 veckor innan. Bra för att testa formen, bra för att träna. Sedan kan man ta det lite lugnare och invänta formtoppen. Skall springa milen 6:e eller 7:e själv.
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 18:22Tack för svaren! Då är det bara att anmäla sig :)!
Tack för svaren! Då är det bara att anmäla sig :)!
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 21:07Själv funderar jag på att springa kungsholmen halvmara innan Göteborgsvarvet. Vet dock om det är klokt. Man kanske borde springa 10 istället?
Själv funderar jag på att springa kungsholmen halvmara innan Göteborgsvarvet. Vet dock om det är klokt. Man kanske borde springa 10 istället?
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 09:34Jag har precis anmält mig till Kungsholmen runt, halvmara och ska även springa i Gbg.
Ser det som ett långpass och kommer inte sikta på att maxa.
Jag har precis anmält mig till Kungsholmen runt, halvmara och ska även springa i Gbg.
Ser det som ett långpass och kommer inte sikta på att maxa.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 11:01Jag ska springa Kungsholmen 10 km, ser det som en bra urladdning innan formtoppningen.
Jag ska springa Kungsholmen 10 km, ser det som en bra urladdning innan formtoppningen.
Quote from Funbeat user on 5 May 2011, 16:03Jag ska köra Kungsholmen halvmara samt Varvet två veckor senare. Är helt övertygad om att man hinner återhämta sig samt träna igen inför Varvet...två veckor är mycket tid för återhämtning tycker jag!
Jag ska köra Kungsholmen halvmara samt Varvet två veckor senare. Är helt övertygad om att man hinner återhämta sig samt träna igen inför Varvet...två veckor är mycket tid för återhämtning tycker jag!