Quote from Guest on 22 August 2011, 11:55Inför årets Midnattslopp så verkar kurvtagningstekniken vara en viktig ingredients. 🙂 Hur tar man effektivast en 90-graders kurva i stadsmiljö och en smula trängsel?
Inför årets Midnattslopp så verkar kurvtagningstekniken vara en viktig ingredients. 🙂 Hur tar man effektivast en 90-graders kurva i stadsmiljö och en smula trängsel?
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 12:05Håll ut kurvan och armbågarna.
Håll ut kurvan och armbågarna.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 19:51Jag tror på ytterspår...
Jag tror på ytterspår...
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 19:56ligg först! 😀
ligg först! 😀
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 20:09Hur tvärt skall man svänga, det kan ju bli rejält tvära kurvor. Nån borde ha testat lite olika metoder...
Hur tvärt skall man svänga, det kan ju bli rejält tvära kurvor. Nån borde ha testat lite olika metoder...
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 20:14Längst in i tvära kurvor och hörn brukar oftast vara ett dåligt ställe där det kan ta tvärstopp om det är trångt. Jag brukar nog hålla ut "lagom" mycket.
Längst in i tvära kurvor och hörn brukar oftast vara ett dåligt ställe där det kan ta tvärstopp om det är trångt. Jag brukar nog hålla ut "lagom" mycket.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 22:05Elitlöparna brukar ta kurvorna o gathörnen väldigt snävt enligt principen kortast möjliga väg.
Elitlöparna brukar ta kurvorna o gathörnen väldigt snävt enligt principen kortast möjliga väg.
Quote from Jonny Persson on 22 August 2011, 22:16Tigerline.
Tigerline.
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 22:34funkar om man håller ung samma fart... Är det varierad fart så får man nog hålla sig i ytterkant ...
funkar om man håller ung samma fart... Är det varierad fart så får man nog hålla sig i ytterkant ...
Quote from Funbeat user on 22 August 2011, 23:01Tigerline?
Tigerline?