Quote from Guest on 1 June 2013, 08:13Amfibielöpningstävling med målgång i Karlskrona city.
2.6 mil löpning / 4.5 km simning
www.kustjagaren.se
Amfibielöpningstävling med målgång i Karlskrona city.
2.6 mil löpning / 4.5 km simning
Quote from Funbeat user on 1 June 2013, 08:23Hej hopp!
Inte länge kvar nu!
- Hur går det med träningen?
- utrustning - vad kör ni med?
- hur lägger ni upp loppet?
- Karlskronabor....hur är löpterrängen?Nu väcker vi liv i den här tråden!!!
Med vänlig hälsning,
Johan
www.crosstranad.blogspot.com
Hej hopp!
Inte länge kvar nu!
- Hur går det med träningen?
- utrustning - vad kör ni med?
- hur lägger ni upp loppet?
- Karlskronabor....hur är löpterrängen?
Nu väcker vi liv i den här tråden!!!
Med vänlig hälsning,
Johan
http://www.crosstranad.blogspot.com
Quote from Funbeat user on 2 June 2013, 17:37Hoppas jag hittar en ledig plats skulle vara roligt att köra:-)
Hoppas jag hittar en ledig plats skulle vara roligt att köra:-)
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 10:10Skulle vara intressant att höra om er utrustning (ska själv köra Ladonian).
Terrängen skulle man kunna kalla för "taggig" i skogen på öarna, men jag har inte så bra koll på var loppet går extakt (om det är på vägar och stigar, eller rakt genom skogen).
Skulle vara intressant att höra om er utrustning (ska själv köra Ladonian).
Terrängen skulle man kunna kalla för "taggig" i skogen på öarna, men jag har inte så bra koll på var loppet går extakt (om det är på vägar och stigar, eller rakt genom skogen).
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 12:48Ladonia? Kan du utveckla Björn?
Ladonia? Kan du utveckla Björn?
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 14:52Ladonian Mountain Memorial
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1339543Finns vissa möjligheter att bli blöt även på det loppet och jag funderar lite på vad man ska ha för stumpor, kalsonger osv för att inte få skav.
Ladonian Mountain Memorial
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1339543
Finns vissa möjligheter att bli blöt även på det loppet och jag funderar lite på vad man ska ha för stumpor, kalsonger osv för att inte få skav.
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 21:53Riktigt test av utrustning blir på sjö till sjö som går i Växjö på torsdag. Vi håller på att testa oss fram och än finns ju tid innan 29/6.
Riktigt test av utrustning blir på sjö till sjö som går i Växjö på torsdag. Vi håller på att testa oss fram och än finns ju tid innan 29/6.
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 08:50Själv ska jag testa mina hemmabakade "energikakor" på STT Kristianstad 21km också det på torsdag.
Själv ska jag testa mina hemmabakade "energikakor" på STT Kristianstad 21km också det på torsdag.
Quote from Funbeat user on 4 June 2013, 16:01OBS GÄLLANDE SJÖ TILL SJÖ SÅ ÄR DEN INSTÄLLD PÅGRUND AV FÖR FÅ ANMÄLNINGAR.
OBS GÄLLANDE SJÖ TILL SJÖ SÅ ÄR DEN INSTÄLLD PÅGRUND AV FÖR FÅ ANMÄLNINGAR.
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 11:45@Jonas: grymt jobbat på Utö swimrun! Trodde du var anmäld och klar!?
@Jonas: grymt jobbat på Utö swimrun! Trodde du var anmäld och klar!?