Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 17:53Jo vi har plats men det är riktigt bra träning att vara med på kvalen iaf så satans roligt:-) laddad för kustjagaren??? Är de mycket salt i Karlskrona jämfört med sthlm???
Jo vi har plats men det är riktigt bra träning att vara med på kvalen iaf så satans roligt:-) laddad för kustjagaren??? Är de mycket salt i Karlskrona jämfört med sthlm???
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 20:57Nä det är inte salt. Det är precis lagom i mina ögon.
Nä det är inte salt. Det är precis lagom i mina ögon.
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 23:35Bra då kan man hoppa ta med sig vatten kan man ju dricka de man simmar i:-)
Bra då kan man hoppa ta med sig vatten kan man ju dricka de man simmar i:-)
Quote from Funbeat user on 6 June 2013, 21:08Överladdad....vi är lite ojämna i laget...lagkamraten är simmare i grunden...jag löpare...vi får väl bara mata på och fälla ner pannbenet och köra! 🙂
Överladdad....vi är lite ojämna i laget...lagkamraten är simmare i grunden...jag löpare...vi får väl bara mata på och fälla ner pannbenet och köra! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2013, 11:18Hej min partner har blivit skadad, så jag letar nu efter en ny partner till på lördag.
Hör av er snarast
Hej min partner har blivit skadad, så jag letar nu efter en ny partner till på lördag.
Hör av er snarast