Quote from Guest on 5 April 2008, 13:3210 km och 3.4 km
http://www.huddinge-friidrott.org
10 km och 3.4 km
Quote from Funbeat user on 5 April 2008, 13:42Det gick så bra på Vällingby Springstar idag (alltså, jag kom runt) så det känns som ett måste att springa nästa helg också.
Det gick så bra på Vällingby Springstar idag (alltså, jag kom runt) så det känns som ett måste att springa nästa helg också.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 10:00Lycka till alla som ska springa loppet, själv åker jag snart för att vara i god tid. Hatar stress.
Lycka till alla som ska springa loppet, själv åker jag snart för att vara i god tid. Hatar stress.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 10:10Ni får verkligen inga vidare yttre förutsättningar.
Medlemmar i Postens idrottsförening får ställa upp gratis så jag har nog någon arbetskamrat som ställer upp.Jag får önska er lycka till i ruskvädret.
Ni får verkligen inga vidare yttre förutsättningar.
Medlemmar i Postens idrottsförening får ställa upp gratis så jag har nog någon arbetskamrat som ställer upp.
Jag får önska er lycka till i ruskvädret.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 10:20Tja, man är ju inte gjord av socker så det är väl bara att bita ihop i regnet.
En orsak att springa lite snabbare kanske? Ett par minuter mindre i blötan.
Tja, man är ju inte gjord av socker så det är väl bara att bita ihop i regnet.
En orsak att springa lite snabbare kanske? Ett par minuter mindre i blötan.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 14:27Hah! Klarade timman med 2 sekunders marginal vilket även kommentatorn... kommenterade! Inga problem att springa i +3 grader och duggregn men det var en snuskig uppförslöpa efter vändningen, det kändes som 2 km uppför. Och sista backen innan idrottsplatsen
Hah! Klarade timman med 2 sekunders marginal vilket även kommentatorn... kommenterade! Inga problem att springa i +3 grader och duggregn men det var en snuskig uppförslöpa efter vändningen, det kändes som 2 km uppför. Och sista backen innan idrottsplatsen
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 17:13Fy vilket väder, men som sagt men glömer det fort. Det va ju nästan vindstilla iallafall.
Jag gick i mål på 58 min och några sekunder. Resultatet har inte kommit ännu men jag han se 58,?? när jag sprang i mål. Så än än gång har jag klarat milen under timm
Fy vilket väder, men som sagt men glömer det fort. Det va ju nästan vindstilla iallafall.
Jag gick i mål på 58 min och några sekunder. Resultatet har inte kommit ännu men jag han se 58,?? när jag sprang i mål. Så än än gång har jag klarat milen under timm
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 17:22Aha, så då var det du som sprang imål precis före mej. Du hade samma lila jacka som på bilden.
Aha, så då var det du som sprang imål precis före mej. Du hade samma lila jacka som på bilden.
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 05:29Resultatlistan
http://www.proteamonline.se/customers/upload/465/archive/resultat_kvantum2008_10km.pdfDet stod att den ännu inte var korrekturläst så den ska kanske betraktas som preliminär.
Resultatlistan
http://www.proteamonline.se/customers/upload/465/archive/resultat_kvantum2008_10km.pdf
Det stod att den ännu inte var korrekturläst så den ska kanske betraktas som preliminär.
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 10:03Ja nog verkar den behöva en korrsväng. Jag kom in precis under timman, men "min" tid verkar löparen innan ha fått.
Ja nog verkar den behöva en korrsväng. Jag kom in precis under timman, men "min" tid verkar löparen innan ha fått.