Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 12:33jo då peter det va jag som sprang i mål just innan dig. bilden är från premiärmilen visst sprang du den också ? Vi ses kanske på springcrossen ! kul vi håller ju nästan samma tider på milen
jo då peter det va jag som sprang i mål just innan dig. bilden är från premiärmilen visst sprang du den också ? Vi ses kanske på springcrossen ! kul vi håller ju nästan samma tider på milen
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 13:12Klart jag ska vara med på springcrossen. Då blir moroten att klå dej 😉
Klart jag ska vara med på springcrossen. Då blir moroten att klå dej 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 22:03tja den tid som min ipod och nike+ gav mig det är den tid som löparen innan mig fick på resultat listan. ?!
tja den tid som min ipod och nike+ gav mig det är den tid som löparen innan mig fick på resultat listan. ?!
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 22:36Samma här, allt verkar förskjutet ett snäpp.
Samma här, allt verkar förskjutet ett snäpp.
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 22:50Ni får väl avvakta och se när den slutliga resultatlistan föreligger. Sen får ni kanske ta kontakt med arrangören om ni fortfarande anser att det är fel.
http://www.proteamonline.se/?Id=465
Ni får väl avvakta och se när den slutliga resultatlistan föreligger. Sen får ni kanske ta kontakt med arrangören om ni fortfarande anser att det är fel.