Quote from Guest on 9 July 2013, 12:48Favorit i repris - för 3:e året på raken!
Det här är ett gemensamt träningspass som äger rum på måndag kväll 15 juli 2013 kl 18:30.
En mycket uppskattad runda. Jag fick frågan om den blir av i år igen....och, javisst! Redan på måndag kväll! Häng på!
En
Favorit i repris - för 3:e året på raken!
Det här är ett gemensamt träningspass som äger rum på måndag kväll 15 juli 2013 kl 18:30.
En mycket uppskattad runda. Jag fick frågan om den blir av i år igen....och, javisst! Redan på måndag kväll! Häng på!
En
Quote from Funbeat user on 9 July 2013, 12:58Här finns lite bilder från förra årets upplaga: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=23906334
Här finns lite bilder från förra årets upplaga: http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=23906334
Quote from Funbeat user on 9 July 2013, 14:14Låter kul, men jag tror att ni är lite för snabba för mig tyvärr
Låter kul, men jag tror att ni är lite för snabba för mig tyvärr
Quote from Funbeat user on 9 July 2013, 14:18Jag behöver fundera något varv till. Men jag är sugen, det ska jag erkänna 🙂
Jag behöver fundera något varv till. Men jag är sugen, det ska jag erkänna 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2013, 14:48Jag lär nog komma med om inget oförutsett inträffar
Jag lär nog komma med om inget oförutsett inträffar
Quote from Funbeat user on 9 July 2013, 14:51Låter hur trevligt som helst!
Låter hur trevligt som helst!
Quote from Funbeat user on 9 July 2013, 15:22Fasen så trevligt det låter, måste nog tyvärr hoppa detta även i år pga gubbvad. 🙁
Fasen så trevligt det låter, måste nog tyvärr hoppa detta även i år pga gubbvad. 🙁
Quote from Funbeat user on 9 July 2013, 20:53Hoppas kunna hänga med. Har ultralångpass på söndagen så om kroppen mår bra så dyker jag upp. Är ju en helt underbar runda!
Hoppas kunna hänga med. Har ultralångpass på söndagen så om kroppen mår bra så dyker jag upp. Är ju en helt underbar runda!
Quote from Funbeat user on 9 July 2013, 21:17Och jag är inte kvar i stan. 🙁
Och jag är inte kvar i stan. 🙁
Quote from Funbeat user on 10 July 2013, 10:08##¤//&%!!
Bokade en annan grej den tiden igår strax efter att tråden skapades.
Lessons learned: Alltid kolla Funbeat först 🙂Jag var med förra året och det var jättekul.
Här är bilder: www2.teamfakta.se/?p=453
##¤//&%!!
Bokade en annan grej den tiden igår strax efter att tråden skapades.
Lessons learned: Alltid kolla Funbeat först 🙂
Jag var med förra året och det var jättekul.
Här är bilder: www2.teamfakta.se/?p=453