Quote from Funbeat user on 11 July 2013, 09:09Låter kul! Jag satsar på att hänga med.
Låter kul! Jag satsar på att hänga med.
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 08:50Jag hänger nog med iaf, även om det inte är snacktempo för mig, får väl hoppa av om det blir för jobbigt.
Jag hänger nog med iaf, även om det inte är snacktempo för mig, får väl hoppa av om det blir för jobbigt.
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 16:00Du kommer nog att kunna hänga med för i praktiken blirdet några stopp utmed vägen.
Du kommer nog att kunna hänga med för i praktiken blirdet några stopp utmed vägen.
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 22:24Nåt sånt där roligt socialt pass har jag länge velat vara med på. kanske lyckas jag den här gången. Är det öl i svettiga löparkläder efteråt som gäller, eller har ni ombyte med er. Antar att man ändå behöver en väska för vätska. Nån sån har jag inte (än),
Nåt sånt där roligt socialt pass har jag länge velat vara med på. kanske lyckas jag den här gången. Är det öl i svettiga löparkläder efteråt som gäller, eller har ni ombyte med er. Antar att man ändå behöver en väska för vätska. Nån sån har jag inte (än),
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 06:12ja, kul att du vill hänga på. Jag tar med ett ombyte kläder i en liten löparrygga. Man kan blaska av sig på B&Bs toalett. Vi ser ut att få fint väder med över 20 grader även på kvällen så ombytet får i princip också plats i en midjeväska.
ja, kul att du vill hänga på. Jag tar med ett ombyte kläder i en liten löparrygga. Man kan blaska av sig på B&Bs toalett. Vi ser ut att få fint väder med över 20 grader även på kvällen så ombytet får i princip också plats i en midjeväska.
Quote from Funbeat user on 14 July 2013, 10:10Vill man ha en billig rygga går det bra en Pippi-ryggsäck
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=356361Jag köpt en enkel och billig vattenrygga för att testa på Hornstull-Järna
200:- på Decathlon, funkade utmärkt bra.
Vill man ha en billig rygga går det bra en Pippi-ryggsäck
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=356361
Jag köpt en enkel och billig vattenrygga för att testa på Hornstull-Järna
200:- på Decathlon, funkade utmärkt bra.
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 03:33Det här verkar kul - springa inne i stan och dessutom få belöna sig med öl efteråt. Passar bra när mina vanliga springkamrater är semesterspridda över världen och lagom tempo för mina nyrehabbade hälsenor.
Lite otäckt med en massa obekanta människor, bara
Det här verkar kul - springa inne i stan och dessutom få belöna sig med öl efteråt. Passar bra när mina vanliga springkamrater är semesterspridda över världen och lagom tempo för mina nyrehabbade hälsenor.
Lite otäckt med en massa obekanta människor, bara