Quote from Guest on 14 May 2009, 06:25Hej.
Jag har precis börjat med menskopp och det funkar superbra... så länge
jag inte springer... Igår sprang jag första rundan och det kändes riktigt
skumt, precis som om koppen skulle glida ur. Nästan så jag väntade på
ett litet *plopp*.Någon annan
Hej.
Jag har precis börjat med menskopp och det funkar superbra... så länge
jag inte springer... Igår sprang jag första rundan och det kändes riktigt
skumt, precis som om koppen skulle glida ur. Nästan så jag väntade på
ett litet *plopp*.
Någon annan
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 06:35Funkar skitbra för mig. Kanske har du inte satt den rätt? Det tar några gånger innan man får ordning på det tycker jag.
Funkar skitbra för mig. Kanske har du inte satt den rätt? Det tar några gånger innan man får ordning på det tycker jag.
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 12:41Ja, jag får nog prova ett par gånger till och se om jag kan få ordning på det... för det borde ju funka tycker jag. 🙂
Ja, jag får nog prova ett par gånger till och se om jag kan få ordning på det... för det borde ju funka tycker jag. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 15:47Har dom tagit in menskopparna i någon butik än? Orkar verkligen inte beställa online haha
Har dom tagit in menskopparna i någon butik än? Orkar verkligen inte beställa online haha
Quote from Jan Lundquist on 14 May 2009, 16:49I min värld är det enklare att beställa online än att gå ut på stan. Särskilt med saker jag ändå inte kan prova 😉
I min värld är det enklare att beställa online än att gå ut på stan. Särskilt med saker jag ändå inte kan prova 😉
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 09:46Sthlm: finns att köpa (åtminstone när jag letade) i en hälsokost på Götgatan och i en annan på Folkungagatan.
Jag har aldrig haft problem när jag sprungit eller tränat något, har du köpt rätt storlek?
Sthlm: finns att köpa (åtminstone när jag letade) i en hälsokost på Götgatan och i en annan på Folkungagatan.
Jag har aldrig haft problem när jag sprungit eller tränat något, har du köpt rätt storlek?
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 14:31Mitt svar skulle kunna vara en kopia på Therese Wahlgrens svar.
Det är en liten inkörningsperiod innan den sitter helt rätt, men sen har det funkat finfint. Förutom när flödet är som störst, men då funkar ingenting riktigt bra...
När koppen sitter rätt
Mitt svar skulle kunna vara en kopia på Therese Wahlgrens svar.
Det är en liten inkörningsperiod innan den sitter helt rätt, men sen har det funkat finfint. Förutom när flödet är som störst, men då funkar ingenting riktigt bra...
När koppen sitter rätt
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 05:26tack för alla svar.
jag hajjar att det är väldigt individuellt, men det är iaf skönt att höra att det funkar för många 🙂 Jag ska fippla på och hoppas att jag hittar rätt så småningom 🙂
tack för alla svar.
jag hajjar att det är väldigt individuellt, men det är iaf skönt att höra att det funkar för många 🙂 Jag ska fippla på och hoppas att jag hittar rätt så småningom 🙂