Quote from Guest on 23 January 2011, 21:48Nu provar vi igen. En tränings orienterings runda
Vi börjar och slutar på Sofia kyrka.
Kyrkan man ska runda hålls hemlig tills precis innan vi börjar.
Tävlingen kommer att bli mellan 8 - 12km.Ta med en karta/ iPhone eller dylikt
Vi möts kl. 18.00 vid
Nu provar vi igen. En tränings orienterings runda
Vi börjar och slutar på Sofia kyrka.
Kyrkan man ska runda hålls hemlig tills precis innan vi börjar.
Tävlingen kommer att bli mellan 8 - 12km.
Ta med en karta/ iPhone eller dylikt
Vi möts kl. 18.00 vid
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 21:58Förutsatt att min hals håller sig i skick och jag får ta rygg på en egen personlig navigatör så är jag på. Bor precis nästgårds så det finns väl inga ursäkter. 😉
Förutsatt att min hals håller sig i skick och jag får ta rygg på en egen personlig navigatör så är jag på. Bor precis nästgårds så det finns väl inga ursäkter. 😉
Quote from Funbeat user on 23 January 2011, 22:00Jupp (t+).
Jupp (t+).
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 21:39Kul att ni vill vara med.
Skulle var rolig med ett par andra också
Kul att ni vill vara med.
Skulle var rolig med ett par andra också
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 21:41Vi är roliga så det räcker för flera stycken. 😉
Vi är roliga så det räcker för flera stycken. 😉
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 21:43Jag sparar mina kommentarer så att jag kan bumpa tråden imorgon också :D.
Jag sparar mina kommentarer så att jag kan bumpa tråden imorgon också :D.
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 22:04haha då blir det fantastiskt 🙂
haha då blir det fantastiskt 🙂
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 22:05Ja du ser, du skrattar redan och då har du inte ens träffat oss än. 😉
Ja du ser, du skrattar redan och då har du inte ens träffat oss än. 😉
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 22:45Här kommer Doktor Doom: "Jag är grymt avis, taskig av er att inte köra i Gbg! :-("
Här kommer Doktor Doom: "Jag är grymt avis, taskig av er att inte köra i Gbg! :-("
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 22:48Konceptet är nog inte patentskyddat så ni kan väl hitta på ett eget kyrklöp i Götet! Kyrkor fins det ju gott om.
Konceptet är nog inte patentskyddat så ni kan väl hitta på ett eget kyrklöp i Götet! Kyrkor fins det ju gott om.