Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 18:40Lycka till. Vi ser fram emot den spännande rapporten om vilken kyrka som rundas.
Edit: Jag gissar på Oscar
Lycka till. Vi ser fram emot den spännande rapporten om vilken kyrka som rundas.
Edit: Jag gissar på Oscar
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 19:27Det var fel. Det var en kyrka på Söder som faktiskt inte har ett förnamn som namn. En ledtråd till är att Fredrik gifte sig där och att vi i princip sprang precis samma väg som jag promenerar till jobbet. 😀
Det var fel. Det var en kyrka på Söder som faktiskt inte har ett förnamn som namn. En ledtråd till är att Fredrik gifte sig där och att vi i princip sprang precis samma väg som jag promenerar till jobbet. 😀
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 19:44Då kan det bara vara Högalidskyrkan.
Då kan det bara vara Högalidskyrkan.
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 20:06Stämmer bra det! Hemvägen blev runt Monteliusvägen, mycket trevlig...om än lite mörkare än när vi sprang där i somras. 🙂
Stämmer bra det! Hemvägen blev runt Monteliusvägen, mycket trevlig...om än lite mörkare än när vi sprang där i somras. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 20:10ja, jag tänkte just säga att vill man ha lite berg-o-dalbana mellan kyrkorna så kan man ge sig upp på de där gatorna...
ja, jag tänkte just säga att vill man ha lite berg-o-dalbana mellan kyrkorna så kan man ge sig upp på de där gatorna...
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 20:15Tack vare dig kunde jag ju dessutom glänsa med mina kunskaper om Stockholms brantaste, trafikerade gata....eller hur det nu var. 😉
Tack vare dig kunde jag ju dessutom glänsa med mina kunskaper om Stockholms brantaste, trafikerade gata....eller hur det nu var. 😉
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 20:16Just det, Brännkyrkagatan. Den borde väl vara Stockholms mest välsandade gata också såhär års?
Just det, Brännkyrkagatan. Den borde väl vara Stockholms mest välsandade gata också såhär års?
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 20:17Vi sneddade av så vi slapp springa i den så jag vet faktiskt inte hur det stod till med den saken.
Vi sneddade av så vi slapp springa i den så jag vet faktiskt inte hur det stod till med den saken.
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 20:51Ni scannar väl kartan och lägger in löprutten???
Ni scannar väl kartan och lägger in löprutten???
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 21:01Rutten var för välbekant för att tarva karta. 😀
Rutten var för välbekant för att tarva karta. 😀