Quote from Elias Engqvist on 27 January 2011, 21:50Det låter ung. som vår "rusorientering" på midsomrar men banan brukar bara vara runt 3-4 km OM man inte misslyckas med orienteringen förstås (vilket vissa gör ibland)
Det låter ung. som vår "rusorientering" på midsomrar men banan brukar bara vara runt 3-4 km OM man inte misslyckas med orienteringen förstås (vilket vissa gör ibland)
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 21:52Jag sprang 6-7km i somras efter ett par, tre öl. Det var lite - intressant.
Jag sprang 6-7km i somras efter ett par, tre öl. Det var lite - intressant.
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 22:04Det hade varit bra att köra åt det hållet. Får lite mer flyt i löpningen när man inte svänga hela tiden
Kanske toppar söder om stan.
Det hade varit bra att köra åt det hållet. Får lite mer flyt i löpningen när man inte svänga hela tiden
Kanske toppar söder om stan.
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 22:06Vi får köra lite fortare nästa gång :D.
Vi får köra lite fortare nästa gång :D.
Quote from Lotta Lindström on 27 January 2011, 22:18"Eller en tur med annat tema. Kanske springa runt alla lekplatser på Söder och åka en tur i alla rutschkanor"
Ska det åkas rutschkanor hänger jag på 😀
"Eller en tur med annat tema. Kanske springa runt alla lekplatser på Söder och åka en tur i alla rutschkanor"
Ska det åkas rutschkanor hänger jag på 😀
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 23:15En snabb tur med rutschkanor...
Det fixar vi 🙂
En snabb tur med rutschkanor...
Det fixar vi 🙂
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 14:22Låter det som något? Det ska tydligen vara mildare på torsdag.
Låter det som något? Det ska tydligen vara mildare på torsdag.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:59Jag hade gärna sprungit någon slags längre tur imorgon men nu är jag jätteförkyld så jag antar att jag borde sitta still hemma och kurera mig. 🙁 Gärna en annan gång dock. (t+)
Jag hade gärna sprungit någon slags längre tur imorgon men nu är jag jätteförkyld så jag antar att jag borde sitta still hemma och kurera mig. 🙁 Gärna en annan gång dock. (t+)
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:59Edit: Har drabbats av skakningar som gör mina enkelklick på touchpaden till dubbelklick....
Edit: Har drabbats av skakningar som gör mina enkelklick på touchpaden till dubbelklick....
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 20:59Jag är också däckad 🙁
Jag är också däckad 🙁