Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är väl bara att printa ut den här: http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=641592

edit: nej, hade det varit tävling hade jag nog inte valt den rutten 😉

Fredrik, tänkte inte på det. Allt är så modernt nuförtiden. 😉

Förra året sprang jag en liten träningsrunda där jag försökte få till så mycket backträning som möjligt genom att pricka in Söders höjder. Där ingick de här två kyrkorna.

För den som vill drömma lite om snöfria omgivningar så finns träningsberättelsen me

Brännkyrkagatan såg ingen kul ut från en löpning utan dubbar perspektiv. Glad att vi svängde av 🙂
Kanske prova en annan löpning om ett par veckor.

Hade det varit tävling hade jag varit chanslös. Ni två har järnkoll på söder

Ja jag är gärna med igen! 🙂

Söders höjder kanske kan kompletteras med Fåfängan och en sväng upp på utsikten i Tantolunden :-). Men den senare är det inte helt självklart hur man kommer ner ifrån om man inte vill springa samma väg tillbaka.

Fredrik har järnkoll på alla kyrkor i innerstan dessutom. Vi spånade lite innan på vilken det skulle bli och hade gissningar på någon ut mot Nacka-hållet.

Kör gärna en längre kyrkotur någon gång där man passerar flera kyrkor.

Eller en tur med annat tema

Sedan har vi ju förstås den mytomspunna "Stora Grabbars Runda" som hyllar Hammarby IF. Den går genom Enskede, Årsta och rundar Söder. Man mellanlandar på 5 pubar med Hammarbyanknytning och intar en Stor Stark på varje (ger ett extra svårighetsmoment). Tot

Hehe, jag kan haka på som hejjaklack, tror dock att jag skippar ölen. 😀

Semlerunda å andra sidan, det vore något. 😀