Quote from Guest on 9 September 2008, 08:07Nu gör han comeback - hur orkar han?
Nu gör han comeback - hur orkar han?
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 08:17Det är nog mest PR. Armstrong har sannolikt en del intressen i Astana.
Man kan se på vilka som sponsrar stallet.Han verkar ha mest problem på hemmafronten med orken.
Det är nog mest PR. Armstrong har sannolikt en del intressen i Astana.
Man kan se på vilka som sponsrar stallet.
Han verkar ha mest problem på hemmafronten med orken.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 08:29Har svårt att tro på detta rykte. Men den som lever får se.....
Har svårt att tro på detta rykte. Men den som lever får se.....
Quote from Mats Andersson on 9 September 2008, 08:34Han är delägare i företaget som står bakom Astana.
Han är delägare i företaget som står bakom Astana.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 08:36Astana tvår sina händer, förmodligen bara ett PR trick alltså.
Astana tvår sina händer, förmodligen bara ett PR trick alltså.
Quote from Mats Andersson on 9 September 2008, 08:43http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2008/sep08/sep09news2
http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2008/sep08/sep09news2
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 08:49Om jag inte är helt ute och cyklar 😉 , så var Armstrong delägare i företaget som låg bakom Discovery ( Tailwind sports ) men inte Astana.
Om jag inte är helt ute och cyklar 😉 , så var Armstrong delägare i företaget som låg bakom Discovery ( Tailwind sports ) men inte Astana.
Quote from Mats Andersson on 9 September 2008, 08:49Och jag har för mig att det är Tailwind som driver Astana numera. Men är osäker. Skall kolla upp det.
Och jag har för mig att det är Tailwind som driver Astana numera. Men är osäker. Skall kolla upp det.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 09:07hur som helst vore det kul att se honom på cykeln igen
hur som helst vore det kul att se honom på cykeln igen
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 09:11Detsamma! Själv har jag precis missat denna till synes fantastiska cykellegend. Hans finns nämnd av alla och finns på bilder. Jag har t.om. nikeskor med hans namn, men ingen aning om vem han är! så är det att vara ny i träsket 🙂
Detsamma! Själv har jag precis missat denna till synes fantastiska cykellegend. Hans finns nämnd av alla och finns på bilder. Jag har t.om. nikeskor med hans namn, men ingen aning om vem han är! så är det att vara ny i träsket 🙂