Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 10:56Oerhört förvånad att han kommer tillbaka. Men det ska onekligen bli roligt att se hur det går! 🙂
Oerhört förvånad att han kommer tillbaka. Men det ska onekligen bli roligt att se hur det går! 🙂
Quote from Lars Ekegård on 10 September 2008, 11:08http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2008/sep08/sep10news
Ja det verkat vara sant, ska bli kul att se hur långt det räcker men är inte helt övertygad att det blir någon åttonde Tour seger, efter ett par år med träning långt under toppnivå som bord
http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2008/sep08/sep10news
Ja det verkat vara sant, ska bli kul att se hur långt det räcker men är inte helt övertygad att det blir någon åttonde Tour seger, efter ett par år med träning långt under toppnivå som bord
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 11:11Jag tror inte att han kommer in på Avenue des Champs-Élysées på en cykel.
Jag tror inte att han kommer in på Avenue des Champs-Élysées på en cykel.
Quote from Anders Wallerstedt on 10 September 2008, 13:19Kan någon, så kan Lance, han har ju haft långt avbrott tidigare och kommit tillbaka. Han har ju pannben som få. Jag hade hoppats han skulle gå tillbaka till triathlon, på elitmotionärsnivå. Skulle vara kul att se honom.
Kan någon, så kan Lance, han har ju haft långt avbrott tidigare och kommit tillbaka. Han har ju pannben som få. Jag hade hoppats han skulle gå tillbaka till triathlon, på elitmotionärsnivå. Skulle vara kul att se honom.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 13:35tror att han tappade överkroppsmuskelaturen när han hade cancer och byggde aldrig upp den igen...Kolla på foton från podiet från VM i Oslo i relation till Touren...
Mags
tror att han tappade överkroppsmuskelaturen när han hade cancer och byggde aldrig upp den igen...Kolla på foton från podiet från VM i Oslo i relation till Touren...
Mags
Quote from Lena O on 10 September 2008, 14:45Personligen blev jag besviken när han lade av.
Han behövde inte försvara sin TdF efter 7:e segern, men hans kunsap hade varit oersättlig för en stallkamrat under Touren
Personligen blev jag besviken när han lade av.
Han behövde inte försvara sin TdF efter 7:e segern, men hans kunsap hade varit oersättlig för en stallkamrat under Touren
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 15:52Helt ening!
Helt ening!
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 15:54Han var med i Bryneels stab även efter sin sjunde seger.
Han var med i Bryneels stab även efter sin sjunde seger.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 17:21Min åsikt är att Lance är grovt överskattad som cyklist då han bara vann en typ av tävling nämligen TdF. För mig är cykel så mycket mer än den tävlingen.
Sen har han betytt otroligt mycket i att skapa intresse kring cykelsporten (inkl mig själv) och det
Min åsikt är att Lance är grovt överskattad som cyklist då han bara vann en typ av tävling nämligen TdF. För mig är cykel så mycket mer än den tävlingen.
Sen har han betytt otroligt mycket i att skapa intresse kring cykelsporten (inkl mig själv) och det
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 17:31Tacka vet jag, De Vlaeminck, Merckx och Sercu. De var alltiallogubbar de!
Tacka vet jag, De Vlaeminck, Merckx och Sercu. De var alltiallogubbar de!