Quote from Guest on 24 July 2011, 11:29Halloj!
Nån som känner till en lång backe att springa uppför i Vallentuna? De jag hittat tar inte mer än 50-60 sek att springa uppför. Den gamla tippen har jag funderat på men det är lite för brant för att orka upprepa 5-10 gånger 😀 Det bör ta cirka 1,5
Halloj!
Nån som känner till en lång backe att springa uppför i Vallentuna? De jag hittat tar inte mer än 50-60 sek att springa uppför. Den gamla tippen har jag funderat på men det är lite för brant för att orka upprepa 5-10 gånger 😀 Det bör ta cirka 1,5
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 11:39från järnvägen/kyrkan upp mot kragsta
från järnvägen/kyrkan upp mot kragsta
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 19:33mm, den är inte helt dum, den går ju dessutom att springa på parallellvägen till "stora" vägen. Det kanske kan vara något. Tack för tipset, den tänkte jag inte på.
mm, den är inte helt dum, den går ju dessutom att springa på parallellvägen till "stora" vägen. Det kanske kan vara något. Tack för tipset, den tänkte jag inte på.
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 20:31Ekebyvägens nyare förlängning förby Nyby bort mot Rosendal har en väldigt lång backe, minst 500-1000m. Den börjar strax efter väg mot Västergården/Östergården och fortsätter till Blåmesvägen.
Ekebyvägens nyare förlängning förby Nyby bort mot Rosendal har en väldigt lång backe, minst 500-1000m. Den börjar strax efter väg mot Västergården/Östergården och fortsätter till Blåmesvägen.