Quote from Guest on 18 June 2008, 14:25...verkar inte vara möjligt, nån som vet varför?
...verkar inte vara möjligt, nån som vet varför?
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 14:35Det här är en tränings-site, eller?
😉
Förlåt
Det här är en tränings-site, eller?
😉
Förlåt
Quote from Funbeat user on 18 June 2008, 15:34Visst går det att lägga in golftävlingar!
Det behövs dock en Golf-grupp. De som finns sen tidigare är inte aktiva (och gruppens admin verkar inte vara kvar). Gör så här:
1. Skapa en ny grupp med namnet Golf (fliken Grupper sen Skapa ny grupp)
2. Glöm in
Visst går det att lägga in golftävlingar!
Det behövs dock en Golf-grupp. De som finns sen tidigare är inte aktiva (och gruppens admin verkar inte vara kvar). Gör så här:
1. Skapa en ny grupp med namnet Golf (fliken Grupper sen Skapa ny grupp)
2. Glöm in
Quote from Camilla Höög on 18 June 2008, 15:35Beskriv gärna vad som inte fungerar.
Du menar att du inte har någon grupp att lägga tävlingen i?
Om det saknas en golfgrupp och det finns ett behov av en, så kan du skapa en grupp och sedan lägga in hur många tävlingar du vill.Edit:
Olle var snabbare ä
Beskriv gärna vad som inte fungerar.
Du menar att du inte har någon grupp att lägga tävlingen i?
Om det saknas en golfgrupp och det finns ett behov av en, så kan du skapa en grupp och sedan lägga in hur många tävlingar du vill.
Edit:
Olle var snabbare ä
Quote from Bjarne Lewin on 18 June 2008, 15:50Kul att se att Olle är på hugget! (H:)
Kul att se att Olle är på hugget! (H:)
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 11:37Jaha, ja, det var där skon klämde... Jag är med i golfgruppen, men den har tydligen avsomnat utan att jag märkt nåt. Sagt och gjort, får skapa en ny grupp! Välkomna alla golfare till den.
Jag ska spela en 54-hålstävling snart, och jag kan intyga att den
Jaha, ja, det var där skon klämde... Jag är med i golfgruppen, men den har tydligen avsomnat utan att jag märkt nåt. Sagt och gjort, får skapa en ny grupp! Välkomna alla golfare till den.
Jag ska spela en 54-hålstävling snart, och jag kan intyga att den
Quote from Elias Engqvist on 19 June 2008, 11:45Jo, golfare står väl mest och sover, lutande sin lekamen mot en golfklubba som kostar 5000:-
😉
Jo, golfare står väl mest och sover, lutande sin lekamen mot en golfklubba som kostar 5000:-
😉
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 11:46🙂 Jag har inte någon klubba som är så dyr, det är det bara materialspelare som har. Däremot äger jag 7 par golfskor....
Nu finns det en golfgrupp som heter Golf! Välkomna dit!
🙂 Jag har inte någon klubba som är så dyr, det är det bara materialspelare som har. Däremot äger jag 7 par golfskor....
Nu finns det en golfgrupp som heter Golf! Välkomna dit!
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 11:47Ungefär som cyklister som ligger på rull på en båge för 27kkr.
🙁
Ungefär som cyklister som ligger på rull på en båge för 27kkr.
🙁
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 11:48*funderar på att börja golfa bara för att få en ursäkt att köpa fler skor*
*funderar på att börja golfa bara för att få en ursäkt att köpa fler skor*