Quote from Elias Engqvist on 19 June 2008, 11:48Inget att vara ledsen för 🙂
Inget att vara ledsen för 🙂
Quote from Elias Engqvist on 19 June 2008, 11:49AM: Jessica har visst en garderob full med skor över...
AM: Jessica har visst en garderob full med skor över...
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 11:52...då kommer då nästa fråga: jag skulle vilja bjuda in till gruppen alla som har tränat/spelat golf på sistone, men det finns inte någon sådan funktion, eller?
...då kommer då nästa fråga: jag skulle vilja bjuda in till gruppen alla som har tränat/spelat golf på sistone, men det finns inte någon sådan funktion, eller?
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 12:36Tyvärr inget enkelt sätt. Så här kan du göra dock om du kämpar lite:
1. Gå till Min träning.
2. Klicka på namnet på en träningstyp för golf i en av boxarna du har i högra kolumnen på den sidan (t.ex. så att du kommer till den här sidan:
http://www.funbea
Tyvärr inget enkelt sätt. Så här kan du göra dock om du kämpar lite:
1. Gå till Min träning.
2. Klicka på namnet på en träningstyp för golf i en av boxarna du har i högra kolumnen på den sidan (t.ex. så att du kommer till den här sidan:
http://www.funbea
Quote from Funbeat user on 19 June 2008, 22:04Misstänkte att det var på det viset, och lite för omständligt just nu för att jag ska orka med. Tack ändå!
Misstänkte att det var på det viset, och lite för omständligt just nu för att jag ska orka med. Tack ändå!
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 08:15Måste faktiskt ta sporten i försvar
även om jag inte gillar att utöva den (längre).
Pappa spelar golf.
Och då menar jag spelar golf jämt.
Hemma, utomlands you name it.
Det är hans enda motion, och har varit så sedan
1975 när han började.
Och förmodligen h
Måste faktiskt ta sporten i försvar
även om jag inte gillar att utöva den (längre).
Pappa spelar golf.
Och då menar jag spelar golf jämt.
Hemma, utomlands you name it.
Det är hans enda motion, och har varit så sedan
1975 när han började.
Och förmodligen h
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 11:36Man ska äntligen dopingtesta alla dessa golfspelare.
Det blir trevligt om de har lika många dopingtester per 1000 utövare som vissa andra idrotter.
Man ska äntligen dopingtesta alla dessa golfspelare.
Det blir trevligt om de har lika många dopingtester per 1000 utövare som vissa andra idrotter.
Quote from Funbeat user on 22 June 2008, 20:01Vet inte om det behövs något försvar för golfsporten, 600 000 utövare säger väl sitt!
Nu tillhör det väl inte vanligheterna att spela 54 hål (det blir "bara" 3 rundor). Det jobbigaste med det är inte att gå (blir väl 2,5 till 3 mil ungefär) utan att ha
Vet inte om det behövs något försvar för golfsporten, 600 000 utövare säger väl sitt!
Nu tillhör det väl inte vanligheterna att spela 54 hål (det blir "bara" 3 rundor). Det jobbigaste med det är inte att gå (blir väl 2,5 till 3 mil ungefär) utan att ha