Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 20:21Johan, det var ju iofs intressant att veta bakgrunden till varför det är så, men det hjälper ju inte mig med problemet. Det är ju fortfarande lika frustrerande att klicka sig fram från januari 1970 till 2012.
Johan, det var ju iofs intressant att veta bakgrunden till varför det är så, men det hjälper ju inte mig med problemet. Det är ju fortfarande lika frustrerande att klicka sig fram från januari 1970 till 2012.
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 20:24Jennie, det gick inte att skriva något alls i datum-rutan förut, så jag var tvungen att klicka mig fram i kalendern.
Men nu går det visst att skriva i den rutan, så då är det ju bara att fylla i datumet för loppet.Problem solved.
Jennie, det gick inte att skriva något alls i datum-rutan förut, så jag var tvungen att klicka mig fram i kalendern.
Men nu går det visst att skriva i den rutan, så då är det ju bara att fylla i datumet för loppet.
Problem solved.
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 22:49AM R Medväska, Tyvärr så funkar det inte för mig att klicka på länkar till andra trådar/diskussioner, så jag kan inte kolla vad som står där, men tack ändå.
Och nu när det går att skriva i datumrutan så behöver man ju inte klicka sig fram till rätt datum
AM R Medväska, Tyvärr så funkar det inte för mig att klicka på länkar till andra trådar/diskussioner, så jag kan inte kolla vad som står där, men tack ändå.
Och nu när det går att skriva i datumrutan så behöver man ju inte klicka sig fram till rätt datum
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 23:59Det är en länk till mitt inlägg om att det är lika irriterande fel när man lägger till utrustning .
Det är en länk till mitt inlägg om att det är lika irriterande fel när man lägger till utrustning .
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 00:22Nej, det är klart det inte hjälper så mycket, men om man inte sätter någon annan tid när man programmerar antas "tidens början" vara defaultvärde. Och tidens början för datorer brukar räknas i sekunder ifrån 1 jan 1970. Men detta är ju bara anledningen ba
Nej, det är klart det inte hjälper så mycket, men om man inte sätter någon annan tid när man programmerar antas "tidens början" vara defaultvärde. Och tidens början för datorer brukar räknas i sekunder ifrån 1 jan 1970. Men detta är ju bara anledningen ba