Quote from Guest on 17 November 2009, 09:02Funderar på att deltaga i långlopp utomlands nästa år, tänker mig närmast Italien och England.
Är det nån som känner till hur pass noga man där är med läkarintyg och dessas innehåll och omfattning vid incheckning? Att sådana intyg krävs i de flesta fall
Funderar på att deltaga i långlopp utomlands nästa år, tänker mig närmast Italien och England.
Är det nån som känner till hur pass noga man där är med läkarintyg och dessas innehåll och omfattning vid incheckning? Att sådana intyg krävs i de flesta fall
Quote from ellen olsson on 17 November 2009, 09:12Mig veterligen är det bara i Frankrike det är lagstadgat om licens eller läkarintyg.
Mig veterligen är det bara i Frankrike det är lagstadgat om licens eller läkarintyg.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 20:12Även Rom Marathon vill ha läkarintyg om man inte är medlem i en klubb ansluten till friidrottsförbundet.
Även Rom Marathon vill ha läkarintyg om man inte är medlem i en klubb ansluten till friidrottsförbundet.
Quote from ellen olsson on 17 November 2009, 20:46Det är å andra sidan busenkelt och gratis att fixa.
Det är å andra sidan busenkelt och gratis att fixa.