Quote from Guest on 15 September 2008, 10:46Jag undrar om det finns någon som vill dela med sig av sina erfarenheter av ifall det krävs läkarintyg eller licens för att få delta i lopp utomlands. Jag har kikat lite på att åka till Frankrike och springa. Tydligen krävs ett intyg från en läkare att ma
Jag undrar om det finns någon som vill dela med sig av sina erfarenheter av ifall det krävs läkarintyg eller licens för att få delta i lopp utomlands. Jag har kikat lite på att åka till Frankrike och springa. Tydligen krävs ett intyg från en läkare att ma
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 10:56Leta upp ett exempel och skriv ett eget intyg.
Leta upp ett exempel och skriv ett eget intyg.
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 18:59Hej Lina!
Jag tycker att du ska gå till en allmänläkare på en vårdcentral för att få intyget underskrivet. Undvik de två ytterligheterna. Nummer ett, att gå till en hälsoklinik och hosta tre gånger till en kostnad av 700 kr. Nummer två, att skriva ett eg
Hej Lina!
Jag tycker att du ska gå till en allmänläkare på en vårdcentral för att få intyget underskrivet. Undvik de två ytterligheterna. Nummer ett, att gå till en hälsoklinik och hosta tre gånger till en kostnad av 700 kr. Nummer två, att skriva ett eg
Quote from ellen olsson on 15 September 2008, 19:30Jag är licensierad triathlet och om man begär det så skickar förbundet ut ett papper på att man är licensierad. Det har funkat bra för mig även för löpning och längdskidåkning.
Jag är licensierad triathlet och om man begär det så skickar förbundet ut ett papper på att man är licensierad. Det har funkat bra för mig även för löpning och längdskidåkning.