Quote from Guest on 14 April 2009, 22:12I ett samarbete med studenter på KY Sports Marketing i Båstad kan FunBeat och vi studenter glädjande presentera ett välgörenhetsprojekt. Den 19 april anordnas Göteborg Cross Country och på tävlingsområdet finns möjlighet att lämna sina gamla träningsskor
I ett samarbete med studenter på KY Sports Marketing i Båstad kan FunBeat och vi studenter glädjande presentera ett välgörenhetsprojekt. Den 19 april anordnas Göteborg Cross Country och på tävlingsområdet finns möjlighet att lämna sina gamla träningsskor
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 22:22Djävligt bra grej Magnus. TACK.! 🙂
Djävligt bra grej Magnus. TACK.! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2009, 22:45Riktigt bra! Tar med ett gäng den 19e!
Riktigt bra! Tar med ett gäng den 19e!
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 20:51Kul! Hoppas det blir många som hakar på 🙂
Kul! Hoppas det blir många som hakar på 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 21:00Någon från Malmö som ska dit? Jag har två par löpdojjor som ser helt fräscha ut men som jag inte längre använder och kan ge bort... kan/ska inte ta mig dit.
Någon från Malmö som ska dit? Jag har två par löpdojjor som ser helt fräscha ut men som jag inte längre använder och kan ge bort... kan/ska inte ta mig dit.