Quote from Guest on 6 May 2007, 20:36Hej hej.
Jag brukar springa 2-3 ggr i veckan 5-7 km per gång. Ibland mer. Idag hann jag inte springa mer än typ 20 min. Så jag satsade på lite tempolöpning 5,6 min/km i lite mer än 3 km. Gör detta ngn nytta eller kunde jag lika gärna struntat i träningen
Hej hej.
Jag brukar springa 2-3 ggr i veckan 5-7 km per gång. Ibland mer. Idag hann jag inte springa mer än typ 20 min. Så jag satsade på lite tempolöpning 5,6 min/km i lite mer än 3 km. Gör detta ngn nytta eller kunde jag lika gärna struntat i träningen
Quote from Urban Nilsson on 6 May 2007, 20:46Ett skräppass är nästan alltid bättre än ett inställt pass. Ett tempo pass på 20 minuter är bättre än ett skräppass på 20 minuter.
Jag tycker du gjorde rätt. (t+)
Ett skräppass är nästan alltid bättre än ett inställt pass. Ett tempo pass på 20 minuter är bättre än ett skräppass på 20 minuter.
Jag tycker du gjorde rätt. (t+)
Quote from Daniel Jernebring on 6 May 2007, 21:26Schyrre! (H)
Känns skönt att jag inte blev skitsvettig i onödan, då...
Schyrre! (H)
Känns skönt att jag inte blev skitsvettig i onödan, då...
Quote from Urban Nilsson on 7 May 2007, 07:55Jag skulle t o m påstå att 5 minuters rusher på en 100 meters bana är bättre än att ställa in ett pass. Dels ger det ju fartträning och dels är det ju alltid bra för psyket att kontinuiteten är god.
Inställda pass smittar ju ibland av sig.
Jag skulle t o m påstå att 5 minuters rusher på en 100 meters bana är bättre än att ställa in ett pass. Dels ger det ju fartträning och dels är det ju alltid bra för psyket att kontinuiteten är god.
Inställda pass smittar ju ibland av sig.
Quote from Lotta W on 7 May 2007, 08:48Om inte annat håller man igång musklerna med ett kort pass...
Om inte annat håller man igång musklerna med ett kort pass...
Quote from Funbeat user on 7 May 2007, 09:18...om inte annat får man vädra lungorna lite...
Egentligen är det bara positivt att du varierar träningen.
...om inte annat får man vädra lungorna lite...
Egentligen är det bara positivt att du varierar träningen.