Quote from Guest on 29 August 2010, 10:24Ska hälsa på i Gbg nästa helg, hos ickespringande väninnor...
Men jag måste köra ett långpass (ca 30 km) inför LL.
Har dålig koll på Gbg (förutom att jag spang varvet).
Finns det fina spår/banor/rundor dit man kanske kan åka buss en liten bit?
Kutar helst
Ska hälsa på i Gbg nästa helg, hos ickespringande väninnor...
Men jag måste köra ett långpass (ca 30 km) inför LL.
Har dålig koll på Gbg (förutom att jag spang varvet).
Finns det fina spår/banor/rundor dit man kanske kan åka buss en liten bit?
Kutar helst
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 10:34Skatås är jättebra att springa i. Grusvägar och stigar i kuperad terräng. Bra inför LL 🙂
Skatås är jättebra att springa i. Grusvägar och stigar i kuperad terräng. Bra inför LL 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 10:48OK, tack!
Ska kolla Skatås...!
OK, tack!
Ska kolla Skatås...!
Quote from Gabriella Säfström on 30 August 2010, 21:04Är det nu till helgen? Ska till gbg o tar långpass med min kompis Moa. Du kanske vill hänga på?
Är det nu till helgen? Ska till gbg o tar långpass med min kompis Moa. Du kanske vill hänga på?
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 21:26Änggårdsbergen kan också rekommenderas för Lidingölopps-träning då man kan få ihop rejält backiga rundor. Nackdelen jämfört med Skatås är att det inte finns några markerade spår utan man får leta sig fram själv eller ha med karta.
Karta finns att köpa i
Änggårdsbergen kan också rekommenderas för Lidingölopps-träning då man kan få ihop rejält backiga rundor. Nackdelen jämfört med Skatås är att det inte finns några markerade spår utan man får leta sig fram själv eller ha med karta.
Karta finns att köpa i
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 21:38Sprang drygt 32 km på vildmarksleden i helgen! Men lite väl lerigt! Med lite fantasi är det nog inga problem att sy ihop 30 km i Skatås!Åttan +runt bägge delsjöarna,ca 15-16 km,sen är det bara att bygga på! Milen är ju underbar,härliga backar!
Sprang drygt 32 km på vildmarksleden i helgen! Men lite väl lerigt! Med lite fantasi är det nog inga problem att sy ihop 30 km i Skatås!Åttan +runt bägge delsjöarna,ca 15-16 km,sen är det bara att bygga på! Milen är ju underbar,härliga backar!
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 08:16Ja, man får ju springa kringelikrokigt ibland för att komma upp i sina km 😉
Roine: kul idé! men jag har svårt att bestämma tid, det beror lite på de andra när det passar....mejla mig här när ni ska dra ut!
Skatås ser så fint ut, blir kul med ny mark o
Ja, man får ju springa kringelikrokigt ibland för att komma upp i sina km 😉
Roine: kul idé! men jag har svårt att bestämma tid, det beror lite på de andra när det passar....mejla mig här när ni ska dra ut!
Skatås ser så fint ut, blir kul med ny mark o
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 08:19Milspåret i Skatås är ett av de finaste spåren i Göteborg. Spring den. Den är väl den rundan i skatås som är mest likt LL i kupering.
Milspåret i Skatås är ett av de finaste spåren i Göteborg. Spring den. Den är väl den rundan i skatås som är mest likt LL i kupering.