Quote from Guest on 29 March 2010, 09:29Måndag den 5:e april springer vi runt Alstern. Vill du vara med så är det samling på parkeringen vid Kroppkärrssjön (badplatsen) kl. 10.00.
Det kommer att bli en tur på ca: 25 km och vi kommer att hålla ca: 6 min tempo.Hoppas vi ses!!
/ Patrik
Måndag den 5:e april springer vi runt Alstern. Vill du vara med så är det samling på parkeringen vid Kroppkärrssjön (badplatsen) kl. 10.00.
Det kommer att bli en tur på ca: 25 km och vi kommer att hålla ca: 6 min tempo.
Hoppas vi ses!!
/ Patrik
Quote from Christer Heinbäck on 29 March 2010, 09:39Åh va trevligt! Jag kanske kommer!
Åh va trevligt! Jag kanske kommer!
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 13:17Men gu va kul! Lite för långt och snabbt för mig dock. Hoppas ni har det trevligt och får fint väder!
Men gu va kul! Lite för långt och snabbt för mig dock. Hoppas ni har det trevligt och får fint väder!
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 21:58Låter kul. Kanske kommer
Låter kul. Kanske kommer
Quote from Funbeat user on 31 March 2010, 16:54Om ryggen tillåter kanske jag dyker upp (Y)
/ Jan-E
Om ryggen tillåter kanske jag dyker upp (Y)
/ Jan-E
Quote from Stefan Kinberg on 31 March 2010, 17:49Jag kommer till Karlstad den 14-15 april och tänkte springa lite längre med Sören. Kanske ngn annan vill följa med då ...
Jag kommer till Karlstad den 14-15 april och tänkte springa lite längre med Sören. Kanske ngn annan vill följa med då ...
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:47Hmm, det var lite synd att inget passade just denna gång. Jag är upp i Karlstad 7-8 april. Får nog bli en ensam runda på Skutberget då. (H)
Hmm, det var lite synd att inget passade just denna gång. Jag är upp i Karlstad 7-8 april. Får nog bli en ensam runda på Skutberget då. (H)
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 21:53Perfekt! Jag kommer.
Perfekt! Jag kommer.
Quote from Christer Heinbäck on 2 April 2010, 22:36Nu är det bestämt jag och en kille till kommer!
Nu är det bestämt jag och en kille till kommer!
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 16:18Tja, det låter ju kul att springa med några nya löpkamrater!
Jag tror nog att jag ska försöka bli med på detta pass.
Tja, det låter ju kul att springa med några nya löpkamrater!
Jag tror nog att jag ska försöka bli med på detta pass.