Quote from Guest on 26 November 2013, 21:53Jag tänkte testa att springa Billingeleden nu på lördag med start vid Simsjön. Jag kommer att starta klockan 11 och beräknar att vara klar mellan 15 och 17 ovanför Lerdala. Leden ska vara ca 40 km lång och det verkar vara blandat underlag.
Det går utmärk
Jag tänkte testa att springa Billingeleden nu på lördag med start vid Simsjön. Jag kommer att starta klockan 11 och beräknar att vara klar mellan 15 och 17 ovanför Lerdala. Leden ska vara ca 40 km lång och det verkar vara blandat underlag.
Det går utmärk
Quote from Funbeat user on 26 November 2013, 22:03Kul initiativ!!! 🙂 Har tänkt samma tanke själv flera gånger. Vågar dock inte hänga på. Stukade foten (vet egentligen inte vad som hände) i måndags och tror inte den är bra till lördag... speciellt inte med tanke på underlaget och att jag faktiskt saknar
Kul initiativ!!! 🙂 Har tänkt samma tanke själv flera gånger. Vågar dock inte hänga på. Stukade foten (vet egentligen inte vad som hände) i måndags och tror inte den är bra till lördag... speciellt inte med tanke på underlaget och att jag faktiskt saknar
Quote from Funbeat user on 27 November 2013, 00:26Krya på dig å hojta på fredag om du kan.
Krya på dig å hojta på fredag om du kan.