Quote from Guest on 5 August 2011, 17:18Söndag 21 augusti kl. 14.00 Norsborgs tunnelbanestation.
Sökes långpass sugna löpare som gärna vill ha sällskap på sina långpass. Denna gången tänkte jag springa längs den röda tunnelbanelinjen från Norsborg och följa den och vara i dess närhet fram till
Söndag 21 augusti kl. 14.00 Norsborgs tunnelbanestation.
Sökes långpass sugna löpare som gärna vill ha sällskap på sina långpass. Denna gången tänkte jag springa längs den röda tunnelbanelinjen från Norsborg och följa den och vara i dess närhet fram till
Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 17:28Jag brukar ibland hänga med på denna typ av evenemang. Brukar dock bestämma mig ganska sent då jag är en man med många bollar i luften. Har jag tid och ork i kroppen följer jag gärna med. //O
Jag brukar ibland hänga med på denna typ av evenemang. Brukar dock bestämma mig ganska sent då jag är en man med många bollar i luften. Har jag tid och ork i kroppen följer jag gärna med. //O
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 00:23Tänkte springa halvmaran Stockholm, vet ej om detta skulle slita för mycket. Vilken tid satsar ni på?
Tänkte springa halvmaran Stockholm, vet ej om detta skulle slita för mycket. Vilken tid satsar ni på?
Quote from Linnea Persson on 6 August 2011, 22:11Om det funkar med resten av familjen hänger jag nog på, om det blir fler knappt 7:00 tempolöpare. Återkommer när jag vet vad övriga familjen har för planer.
Om det funkar med resten av familjen hänger jag nog på, om det blir fler knappt 7:00 tempolöpare. Återkommer när jag vet vad övriga familjen har för planer.
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 22:48Hänger gärna på. Bor lite söder om Södertälje.
Hänger gärna på. Bor lite söder om Södertälje.
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 21:34Inte jättestark feedback. Hur är intresset egentligen????
Inte jättestark feedback. Hur är intresset egentligen????
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 22:14Jag misstänker att bansträckningen inte lockar. Den är ju dödligt tråkig vilket inte minst Hornstull-Järnalöpare fått erfara.
Om man vill springa i de där trakterna skulle jag hellre rekommendera utgångspunkt Slussen, via S. Mälarstrand, Liljeholmen, Vi
Jag misstänker att bansträckningen inte lockar. Den är ju dödligt tråkig vilket inte minst Hornstull-Järnalöpare fått erfara.
Om man vill springa i de där trakterna skulle jag hellre rekommendera utgångspunkt Slussen, via S. Mälarstrand, Liljeholmen, Vi
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 22:20Jag har inga invändningar mot bansträckningen men datumet krockar med Stockholm triathlon, barnhelg och en något massakrerad kropp efter helgens fjällmara. 😉
Jag har inga invändningar mot bansträckningen men datumet krockar med Stockholm triathlon, barnhelg och en något massakrerad kropp efter helgens fjällmara. 😉
Quote from Linnea Persson on 18 August 2011, 08:20Passet finns även på jogg.se och facebook (antar att man måste vara vän med ts för att kunna se det).
Jag vet några som ska springa. Jag har lagt in det i kalendern så dyker inget oväntat upp kommer jag. Bansträckningen har jag ingen uppfattning om men j
Passet finns även på jogg.se och facebook (antar att man måste vara vän med ts för att kunna se det).
Jag vet några som ska springa. Jag har lagt in det i kalendern så dyker inget oväntat upp kommer jag. Bansträckningen har jag ingen uppfattning om men j
Quote from Funbeat user on 21 August 2011, 00:00Jag är inte så ofta på funbeat så har inte svarat följt den så ofta. Jag tänkte väl hålla mig längs vattnet och inte slaviskt följa inom några meter från t-banan. Tror att vi blir 15-20 som springer. Välkomna.
Jag är inte så ofta på funbeat så har inte svarat följt den så ofta. Jag tänkte väl hålla mig längs vattnet och inte slaviskt följa inom några meter från t-banan. Tror att vi blir 15-20 som springer. Välkomna.