Quote from Guest on 16 June 2013, 16:03För er som vill utforska Upplandsleden Östfora-Härjarö 110 km. Vi (Jonas Wängberg och jag) kör den 27 juli start Östfora 18.00 framme vid Härjarö ca 08.00 den 28 juli. Stop i Enköping vid midnatt för lite mat. Intresserad?
Löpfart ca 6min/km
Begränsat med
För er som vill utforska Upplandsleden Östfora-Härjarö 110 km. Vi (Jonas Wängberg och jag) kör den 27 juli start Östfora 18.00 framme vid Härjarö ca 08.00 den 28 juli. Stop i Enköping vid midnatt för lite mat. Intresserad?
Löpfart ca 6min/km
Begränsat med
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 16:13Skulle gärna haka på. Tyvärr kan jag inte den 27. Sen är ni för snabba för mig 🙂
Även om ni tar det lugnt så är inte terräng min starka sida även om jag gillar det 🙂Önskar er en trevlig tur!
Skulle gärna haka på. Tyvärr kan jag inte den 27. Sen är ni för snabba för mig 🙂
Även om ni tar det lugnt så är inte terräng min starka sida även om jag gillar det 🙂
Önskar er en trevlig tur!
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 18:13Kul att du övervägde att följa med iallafall, saknade dig på Jättelångt. Hoppas du är frisk nu iallafall. Är du anmäld till Esboo? Vi kanske ses där.
Kul att du övervägde att följa med iallafall, saknade dig på Jättelångt. Hoppas du är frisk nu iallafall. Är du anmäld till Esboo? Vi kanske ses där.
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 19:34Hej Christer, min fru börjar tycka att du har dåligt inflytande på mig 🙂 hade gärna provat detta. Är dock på Gotland´å törs inte börja rodda om semester 😉 Lycka till vänner
Hej Christer, min fru börjar tycka att du har dåligt inflytande på mig 🙂 hade gärna provat detta. Är dock på Gotland´å törs inte börja rodda om semester 😉 Lycka till vänner
Quote from Funbeat user on 16 June 2013, 19:59Är anmäld till bislett den 30 nov. Haka på där mycket trevlig bana. Om jag känner mig själv så lär det bli esbo. 🙂
Var riktigt trist att behöva ställa in jättelångt men jag hade inte grejat det så pass dålig var jag. Fortfarande väldigt snorig men kan
Är anmäld till bislett den 30 nov. Haka på där mycket trevlig bana. Om jag känner mig själv så lär det bli esbo. 🙂
Var riktigt trist att behöva ställa in jättelångt men jag hade inte grejat det så pass dålig var jag. Fortfarande väldigt snorig men kan
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 07:35Har Bislett trevlig bana? Tycker den verkar ganska enahanda. 😉
Har Bislett trevlig bana? Tycker den verkar ganska enahanda. 😉
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 09:03Marie. Jag tror att jag får omformulera min fråga.
Är du anmäld till bislett? vi kanske ses där.
Jag vill åka dit, blev biten av löpravet i esbooVar anmäler man sig, det är inte helt lätt att hitta?
tar platserna slut fort?Mikael: Det låter som en g
Marie. Jag tror att jag får omformulera min fråga.
Är du anmäld till bislett? vi kanske ses där.
Jag vill åka dit, blev biten av löpravet i esboo
Var anmäler man sig, det är inte helt lätt att hitta?
tar platserna slut fort?
Mikael: Det låter som en g
Quote from Funbeat user on 17 June 2013, 18:17Ser att du hittade till anmälan på bislett. Jag ska dit och ta revansch från i förra årets "skit" dygn.....
Jo flindra banan är trevlig lätt böljande och lagom mjukt underlag. Ingen utsikt som stör ens tankar under dygnet 😉
Ser att du hittade till anmälan på bislett. Jag ska dit och ta revansch från i förra årets "skit" dygn.....
Jo flindra banan är trevlig lätt böljande och lagom mjukt underlag. Ingen utsikt som stör ens tankar under dygnet 😉
Quote from Funbeat user on 18 June 2013, 20:45Meddela mig några veckor innan så kanske jag hänger på en del av sträckan
Meddela mig några veckor innan så kanske jag hänger på en del av sträckan
Quote from Funbeat user on 23 July 2013, 11:01Hej Christer. Hur är terrängen?
Hej Christer. Hur är terrängen?