Quote from Fredrik Närenfors on 8 December 2007, 16:15Har gjort ett förslag på runda hemifrån mig. Så nära en mil man kan komma.
http://www.funbeat.se/life/tracks/index.aspx?RouteID=18678
I stort sett asfalt hela vägen om det är för blött att springa på stigarna bredvid.Om det är nån som vill ansluta från
Har gjort ett förslag på runda hemifrån mig. Så nära en mil man kan komma.
http://www.funbeat.se/life/tracks/index.aspx?RouteID=18678
I stort sett asfalt hela vägen om det är för blött att springa på stigarna bredvid.
Om det är nån som vill ansluta från
Quote from Urban Nilsson on 8 December 2007, 19:26Ser bra ut. Vi ses imorgon.
Ser bra ut. Vi ses imorgon.
Quote from Fredrik Närenfors on 9 December 2007, 00:56Jag är redo.
Jag är redo.
Quote from Funbeat user on 9 December 2007, 11:20Ja me!
Ja me!
Quote from Fredrik Närenfors on 9 December 2007, 12:13Och nu när jag sitter och väntar på er så har det precis börjat regna. Men plötsligt lyser solen igen. Hur ska man klä sig egentligen 🙂
Och nu när jag sitter och väntar på er så har det precis börjat regna. Men plötsligt lyser solen igen. Hur ska man klä sig egentligen 🙂
Quote from Urban Nilsson on 9 December 2007, 14:59Lite för kallt så man måste hålla värmen med tempot 😉
Lite för kallt så man måste hålla värmen med tempot 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 9 December 2007, 16:11Hehe. Jo faktiskt. Jag gick sista 500 metrarna hem och började frysa rätt snabbt. Gissa om jag fick ont i låren. efter att vi skildes så kom det. Som ett band runt hela benet ett par dm ovanför knät. Hade all möda i världen att kunna springa resten av väg
Hehe. Jo faktiskt. Jag gick sista 500 metrarna hem och började frysa rätt snabbt. Gissa om jag fick ont i låren. efter att vi skildes så kom det. Som ett band runt hela benet ett par dm ovanför knät. Hade all möda i världen att kunna springa resten av väg
Quote from Funbeat user on 9 December 2007, 16:13Ja man tackar för dagens runda!
Ja man tackar för dagens runda!
Quote from Johan T on 9 December 2007, 17:22Tack för trevlig sällskap!
Kul att springa i nya omgivningar också. 🙂
Tack för trevlig sällskap!
Kul att springa i nya omgivningar också. 🙂
Quote from Urban Nilsson on 9 December 2007, 18:40Härlig sväng! Låg i 4:00/km tempo sista 3-4 km. Jag gillar verkligen att lubba med er. Må gott till nästa gång.
Härlig sväng! Låg i 4:00/km tempo sista 3-4 km. Jag gillar verkligen att lubba med er. Må gott till nästa gång.