Quote from Guest on 11 March 2009, 19:42bild:http://i274.photobucket.com/albums/jj279/Fia-Lotta/achmed.jpg
Varför harva alla långpass själv när man kan göra det i goda vänners sällskap? Hänger du med på en favorit i repris? 🙂
NÄR: 5 april kl 10:00
VAR: Vi träffas i receptionen på Saga moti
bild:http://i274.photobucket.com/albums/jj279/Fia-Lotta/achmed.jpg
Varför harva alla långpass själv när man kan göra det i goda vänners sällskap? Hänger du med på en favorit i repris? 🙂
NÄR: 5 april kl 10:00
VAR: Vi träffas i receptionen på Saga moti
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 19:52Bra idé, men fel ort!
Bra idé, men fel ort!
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 20:295:e april 10.00.....i Månkarbo....framför Preem-macken....Vi joggar runt Månkarbo-Marathon-banan å efteråt så bjuds det på korv med bröd i macken samt pilsner 3,5%....Regga närvaron så att dom har korvarna varma i rätt antal...typ:D
Räksalladen är en själ
5:e april 10.00.....i Månkarbo....framför Preem-macken....Vi joggar runt Månkarbo-Marathon-banan å efteråt så bjuds det på korv med bröd i macken samt pilsner 3,5%....Regga närvaron så att dom har korvarna varma i rätt antal...typ:D
Räksalladen är en själ
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 20:42Gärna Kjell, men inte 5/4 - datumet är tyvärr upptaget av annat. 🙂
Gärna Kjell, men inte 5/4 - datumet är tyvärr upptaget av annat. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 21:12All in! Det var ju grymt trevligt sist och en pistagebulle och cola har aldrig smakat så gott som i receptionen på Saga motion 🙂
Nån som ska promenera,förreseten? I så fall kan jag skaffa fram det perfekta sällskapet; promenAdler 😀
All in! Det var ju grymt trevligt sist och en pistagebulle och cola har aldrig smakat så gott som i receptionen på Saga motion 🙂
Nån som ska promenera,förreseten? I så fall kan jag skaffa fram det perfekta sällskapet; promenAdler 😀
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 21:52Linda, ta med astmaspray den här gången. Börjar du hacka och väsa borta vid Gärdet igen så dropkickar jag dej och lägger dej under en grästuva. Här ska springas 😉
Linda, ta med astmaspray den här gången. Börjar du hacka och väsa borta vid Gärdet igen så dropkickar jag dej och lägger dej under en grästuva. Här ska springas 😉
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 21:54Jag kom precis på att jag tror att Linda är i Berlin och springer då. 🙁
Edit: Fel av mej - kikade i hennes kalender och det är visst i höst hon ska dit. 🙂
Jag kom precis på att jag tror att Linda är i Berlin och springer då. 🙁
Edit: Fel av mej - kikade i hennes kalender och det är visst i höst hon ska dit. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 21:55Åhå, då kan vi bli en stor varm mysig svettig familj i alla fall då!
Åhå, då kan vi bli en stor varm mysig svettig familj i alla fall då!
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 21:56Se mitt redigerade inlägg! (t+)
Se mitt redigerade inlägg! (t+)
Quote from Funbeat user on 11 March 2009, 21:57Om jag inte är med på Ursviks Ultra, så kommer jag med
Om jag inte är med på Ursviks Ultra, så kommer jag med