Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 14:50Jodå, jag försökte hålla ett strikt 6:00-tempo vilket resulterade i att jag ibland var draglok och i bland släpvagn. Jag har dock inget emot lite spontanintervallträning vid nästa tillfälle.
Jodå, jag försökte hålla ett strikt 6:00-tempo vilket resulterade i att jag ibland var draglok och i bland släpvagn. Jag har dock inget emot lite spontanintervallträning vid nästa tillfälle.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 15:30OK jag ger mig - det märkte jag faktiskt inte Micke. Sorry! 🙂
Vi spontanar nästa gång och använder 6:00 mer som ungefärligt tempo för att ange nivån. 😀
OK jag ger mig - det märkte jag faktiskt inte Micke. Sorry! 🙂
Vi spontanar nästa gång och använder 6:00 mer som ungefärligt tempo för att ange nivån. 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 16:37jag är avis.
bara så ni vet(H)
jag är avis.
bara så ni vet
(H)
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 19:20Tjoho! En helg som jag inte jobbar! Jag hänger på...
Tjoho! En helg som jag inte jobbar! Jag hänger på...
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 21:18Kul Elin! 🙂
Trist Pia! 🙁
Kul Elin! 🙂
Trist Pia! 🙁
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 15:31Jag är på och jag är laddad. Det var kul sist. Hoppas vi får ett underbart vackert vårväder
Jag är på och jag är laddad. Det var kul sist. Hoppas vi får ett underbart vackert vårväder
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 19:24Skoj! Jag kommer med som "ny" i gänget (eller är det ett etablerat gäng här?).
Skoj! Jag kommer med som "ny" i gänget (eller är det ett etablerat gäng här?).
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 19:44Sofie! Välkommen!!!! 😀 Det är absolut inget etablerat gäng - alla är så jättevälkomna.
Sofie! Välkommen!!!! 😀 Det är absolut inget etablerat gäng - alla är så jättevälkomna.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 08:45Jag är med!
Jag är med!
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 13:21Count me in!
Är simfötter och stormkök ett måste även den här gången?
Count me in!
Är simfötter och stormkök ett måste även den här gången?