Quote from Therese Linner on 17 March 2009, 13:26Jag har nu smygt mig med igen....
Jag har nu smygt mig med igen....
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 13:37Kul! 😀
Håkan: Den här gången tycker jag du ska komplettera med snorkel för säkerhets skull. 😀
Annika: Lattjolajbans alltså. (t+)
Kul! 😀
Håkan: Den här gången tycker jag du ska komplettera med snorkel för säkerhets skull. 😀
Annika: Lattjolajbans alltså. (t+)
Quote from Therese Linner on 17 March 2009, 13:38Pengar på vägen så att man kan slinka in på 7/11 för en snickers efteråt... Det skall jag ha med mig! (H:)
Pengar på vägen så att man kan slinka in på 7/11 för en snickers efteråt... Det skall jag ha med mig! (H:)
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 13:39så ur ser det ut?
blir vi några sniglar ?
så ur ser det ut?
blir vi några sniglar ?
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 13:43Verkar bli en liten snigelgrupp 🙂
Verkar bli en liten snigelgrupp 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 13:45Du och jag jossan. haha du och jag.
Du och jag jossan. haha du och jag.
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 14:23Linda två är en grupp, en liten grupp men dock en grupp 🙂
det kommer säkert till nån mer som vill softa!
Linda två är en grupp, en liten grupp men dock en grupp 🙂
det kommer säkert till nån mer som vill softa!
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 14:32Hur fossingarna mår vet man inte förrän det är dags - kan vara en "softardag" för många av oss då! 🙂
Hur fossingarna mår vet man inte förrän det är dags - kan vara en "softardag" för många av oss då! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 22:41Snickers är ett måste (t+) . Hade föresten hoppats på Linda som 6 minutrare med ballong den här gången.
Snickers är ett måste (t+) . Hade föresten hoppats på Linda som 6 minutrare med ballong den här gången.
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 08:33Håkan, Ledsen att göra dig besviken 🙂 Men med både en mara och en halvmara i bagaget under loppet av 3veckor så tror jag att maffejogg blir precis lagom för mig 🙂
Håkan, Ledsen att göra dig besviken 🙂 Men med både en mara och en halvmara i bagaget under loppet av 3veckor så tror jag att maffejogg blir precis lagom för mig 🙂