Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 14:30Katarina, Dom flesta med gpsklockor hjälper till att hålla tempot.
Katarina, Dom flesta med gpsklockor hjälper till att hålla tempot.
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 14:40om alla har ljudet påslaget på sina GPS-klockor kan det bli en konsert av pipande om/när vi springer i "fel" tempo 😀
och så tappar vi inte bort varandra, som en avancerad key finder (om ni minns dem...).
om alla har ljudet påslaget på sina GPS-klockor kan det bli en konsert av pipande om/när vi springer i "fel" tempo 😀
och så tappar vi inte bort varandra, som en avancerad key finder (om ni minns dem...).
Quote from Funbeat user on 24 March 2009, 15:06Ja! Kan man sätta tillåten fart endast mellan 5:59 och 6:01? 😀
Ja! Kan man sätta tillåten fart endast mellan 5:59 och 6:01? 😀
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2009, 15:55Vad gör du i Stockholm Kattis?
Vad gör du i Stockholm Kattis?
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 09:28Nu är det bara drygt en vecka kvar. Jag ser fram emot de härliga 21km. Jag var ute på ett långpass i söndags innan snön och det gick bra. Jag kan nog ha en bra formkurva nästa vecka på söndag. I helgen blir det inget långpass utan bara Premiärmilen. Livet
Nu är det bara drygt en vecka kvar. Jag ser fram emot de härliga 21km. Jag var ute på ett långpass i söndags innan snön och det gick bra. Jag kan nog ha en bra formkurva nästa vecka på söndag. I helgen blir det inget långpass utan bara Premiärmilen. Livet
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 09:30Ha det bäst du också Mattias! Ska bli jättekul! Blir samma sak för mig - inget långpass den här helgen. Dock ingen premiärmil heller - jag ska åka bort.
Ses! 🙂
Ha det bäst du också Mattias! Ska bli jättekul! Blir samma sak för mig - inget långpass den här helgen. Dock ingen premiärmil heller - jag ska åka bort.
Ses! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 16:59Christer: Vad jag gör i Stockholm?! Löper, uppenbarligen. Tycker att du kan hänga med på långpasset. Det är på tiden att vi ses. 😛
Christer: Vad jag gör i Stockholm?! Löper, uppenbarligen. Tycker att du kan hänga med på långpasset. Det är på tiden att vi ses. 😛
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 17:26Jamen jag undrar också vad du gör i Stockholm. Vad hände med Gävle?
Jamen jag undrar också vad du gör i Stockholm. Vad hände med Gävle?
Quote from Elias Engqvist on 26 March 2009, 18:265/4 är en söndag o då är jag i dalarna!
5/4 är en söndag o då är jag i dalarna!
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 19:22Tråkigt Christer! 🙁 Imorgon far jag upp till dina hemtrakter över helgen (Gustafs). Då kan vi nästan vinka till varandra har jag för mig. 😀
Tråkigt Christer! 🙁 Imorgon far jag upp till dina hemtrakter över helgen (Gustafs). Då kan vi nästan vinka till varandra har jag för mig. 😀