Quote from Elias Engqvist on 26 March 2009, 19:46Då du befinner dig mittemellan Avesta och Hedemora så kan du vinka in till höger men vinka hårt för jag bor ung 2 mil från rv 70!
Då du befinner dig mittemellan Avesta och Hedemora så kan du vinka in till höger men vinka hårt för jag bor ung 2 mil från rv 70!
Quote from Funbeat user on 26 March 2009, 19:50Aj-aj, ska bli! Kollar du då runt 13-tiden imorgon? 🙂
Aj-aj, ska bli! Kollar du då runt 13-tiden imorgon? 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 06:50För den som inte känner för att tugga asfalt går det rykten om ett "Långpassdöden goes wild" som alternativ. Stay tuned om ni hellre vill ha lera, skog och backar!
För den som inte känner för att tugga asfalt går det rykten om ett "Långpassdöden goes wild" som alternativ. Stay tuned om ni hellre vill ha lera, skog och backar!
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 07:42Jag överger således easypeasygruppen och hoppar på Wild and Crazy på sörmlandsleden. Nu är det hög tid att börja skörda skogens offer...
Eller vad fasen skrev jag nu..Skörda skogens.. eehh.. njutbarhet kanske.
Jag överger således easypeasygruppen och hoppar på Wild and Crazy på sörmlandsleden. Nu är det hög tid att börja skörda skogens offer...
Eller vad fasen skrev jag nu..Skörda skogens.. eehh.. njutbarhet kanske.
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 08:36Det var väldigt tråkigt att höra Linda att du ändrar dig så här i sista stund. Som du vet satte jag ju upp en lapp på Saga för att försöka locka med andra löpare med erbjudande om två hastighetsgrupper där du lovade ansvara för den ena. Jag kan ju inte kl
Det var väldigt tråkigt att höra Linda att du ändrar dig så här i sista stund. Som du vet satte jag ju upp en lapp på Saga för att försöka locka med andra löpare med erbjudande om två hastighetsgrupper där du lovade ansvara för den ena. Jag kan ju inte kl
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 08:49Fredrika, samma datum? Jag skulle gärna springa två långpassdödar om det är vid skilda tillfällen.
Fredrika, samma datum? Jag skulle gärna springa två långpassdödar om det är vid skilda tillfällen.
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 08:50Nej nej. Nu ska vi ha glada miner. Givetvis löser vi det här. Det var mer tänkt som en tredje grupp som också kör från Maria, mysbastar och snackar skit. Bara springer en skogsrunda istället. Kanske Annars kan jag och Freddy ta det en annan dag och vi kör
Nej nej. Nu ska vi ha glada miner. Givetvis löser vi det här. Det var mer tänkt som en tredje grupp som också kör från Maria, mysbastar och snackar skit. Bara springer en skogsrunda istället. Kanske Annars kan jag och Freddy ta det en annan dag och vi kör
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 08:52Jag antar att Fredrika menar lera, skog, backar OCH mörker = Ursviks Ultra. Det betackar jag mig för. Skaderisken där är väl ca 150%.
Så jag bangar inte Långpassdöden.
Jag antar att Fredrika menar lera, skog, backar OCH mörker = Ursviks Ultra. Det betackar jag mig för. Skaderisken där är väl ca 150%.
Så jag bangar inte Långpassdöden.
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 08:55För den som vill köra ett terrängalternativ kommer några köra drygt tre mil på Sörmlandsleden som alternativ till mararundan. Samma mötesplats naturligtvis, 10:00 Saga Mariatorget alltså. Räkna med överjävligt underlag, och det finns inga bra ställen att
För den som vill köra ett terrängalternativ kommer några köra drygt tre mil på Sörmlandsleden som alternativ till mararundan. Samma mötesplats naturligtvis, 10:00 Saga Mariatorget alltså. Räkna med överjävligt underlag, och det finns inga bra ställen att
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 09:04Hahahaha, alla skrev samtidigt 🙂
Alltså, jag kommer att köra oavsett den 5:e eftersom fler stadsrundor tyvärr inte är något träningsalternativ för mig. Alternativet för mig hade varit att stanna hemma. Och vad gäller din fråga Peter så orkar/hinner jag
Hahahaha, alla skrev samtidigt 🙂
Alltså, jag kommer att köra oavsett den 5:e eftersom fler stadsrundor tyvärr inte är något träningsalternativ för mig. Alternativet för mig hade varit att stanna hemma. Och vad gäller din fråga Peter så orkar/hinner jag