Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är nog Ursvik Xtremeserien du tänker på! Deltävlingarna finns upplagda här på Funbeat, kolla i tävlingskalendern 🙂

Micke:

Vad är det som är tråkigt men det avsnittet av SUM?

Jag får nog backa ut helt faktiskt. Shit happens men jag måste testa något nytt nu när det gått som det gör. Hoppas ni får det grymt trots allt 🙂

Läste din blogg Linda och det är klart att du ska ta det lugnt ett tag. Helt sjukt otroligt att du tog dig i mål.... 😮

Vi kommer sakna dig.

Kram!

Jävla ambulanspersonal att kidnappa dej sådär 😉

Linda, du gav inte upp i Prag, klart att du inte ska ge upp löpning! Prova kortare sträckor eller nåt! Torrare väder kanske 🙂

Shit Happens. Och man lär sig av sina misstag 🙂 Bara att bryta ihop och komma igen.

Har svårt att bestämma mig för om jag ska med denna gång eller inte... Har ju bara kört ett riktigt långpass hittills i år...

Häng med Ann! 🙂

Du kan ju bryta precis när du känner för det om du skulle få nog. Ta t-banan tillbaka till Saga så kommer vi sedan och minglar i bastun. 😀

Ann o andra tveksamma: Det här blir den första riktiga vår-helgen i Stockholm. En toppensöndag för löpning alltså med +10 grader i luften - minst. Vi i snigelgruppen kan nog också tillåta oss ett glass-stopp ute på Djurgården. Så lägg tvivlen åt sidan.