Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 14:13Det är nog Ursvik Xtremeserien du tänker på! Deltävlingarna finns upplagda här på Funbeat, kolla i tävlingskalendern 🙂
Det är nog Ursvik Xtremeserien du tänker på! Deltävlingarna finns upplagda här på Funbeat, kolla i tävlingskalendern 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 19:58Micke:
Vad är det som är tråkigt men det avsnittet av SUM?
Micke:
Vad är det som är tråkigt men det avsnittet av SUM?
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 18:35Jag får nog backa ut helt faktiskt. Shit happens men jag måste testa något nytt nu när det gått som det gör. Hoppas ni får det grymt trots allt 🙂
Jag får nog backa ut helt faktiskt. Shit happens men jag måste testa något nytt nu när det gått som det gör. Hoppas ni får det grymt trots allt 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 18:43Läste din blogg Linda och det är klart att du ska ta det lugnt ett tag. Helt sjukt otroligt att du tog dig i mål.... 😮
Vi kommer sakna dig.
Kram!
Läste din blogg Linda och det är klart att du ska ta det lugnt ett tag. Helt sjukt otroligt att du tog dig i mål.... 😮
Vi kommer sakna dig.
Kram!
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 18:47Jävla ambulanspersonal att kidnappa dej sådär 😉
Jävla ambulanspersonal att kidnappa dej sådär 😉
Quote from Elias Engqvist on 29 March 2009, 18:50Linda, du gav inte upp i Prag, klart att du inte ska ge upp löpning! Prova kortare sträckor eller nåt! Torrare väder kanske 🙂
Linda, du gav inte upp i Prag, klart att du inte ska ge upp löpning! Prova kortare sträckor eller nåt! Torrare väder kanske 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 18:50Shit Happens. Och man lär sig av sina misstag 🙂 Bara att bryta ihop och komma igen.
Shit Happens. Och man lär sig av sina misstag 🙂 Bara att bryta ihop och komma igen.
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 19:12Har svårt att bestämma mig för om jag ska med denna gång eller inte... Har ju bara kört ett riktigt långpass hittills i år...
Har svårt att bestämma mig för om jag ska med denna gång eller inte... Har ju bara kört ett riktigt långpass hittills i år...
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 19:21Häng med Ann! 🙂
Du kan ju bryta precis när du känner för det om du skulle få nog. Ta t-banan tillbaka till Saga så kommer vi sedan och minglar i bastun. 😀
Häng med Ann! 🙂
Du kan ju bryta precis när du känner för det om du skulle få nog. Ta t-banan tillbaka till Saga så kommer vi sedan och minglar i bastun. 😀
Quote from Funbeat user on 31 March 2009, 14:08Ann o andra tveksamma: Det här blir den första riktiga vår-helgen i Stockholm. En toppensöndag för löpning alltså med +10 grader i luften - minst. Vi i snigelgruppen kan nog också tillåta oss ett glass-stopp ute på Djurgården. Så lägg tvivlen åt sidan.
Ann o andra tveksamma: Det här blir den första riktiga vår-helgen i Stockholm. En toppensöndag för löpning alltså med +10 grader i luften - minst. Vi i snigelgruppen kan nog också tillåta oss ett glass-stopp ute på Djurgården. Så lägg tvivlen åt sidan.