Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 07:55Jag kan inte!!! Min dotter ska tydligen "uppträda" i kyrkan... Något jippo innan konfirmationen, tydligen! Attans, jag som nästan bestämt mig för att vara med!!!
Jag kan inte!!! Min dotter ska tydligen "uppträda" i kyrkan... Något jippo innan konfirmationen, tydligen! Attans, jag som nästan bestämt mig för att vara med!!!
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 08:45Vad tråkigt Ann att vi inte får träffa dig.
För övrigt verkar det som om vi får kalasväder att springa i. Hörde i morse att i helgen vankas det SOL!!! 😀
Vad tråkigt Ann att vi inte får träffa dig.
För övrigt verkar det som om vi får kalasväder att springa i. Hörde i morse att i helgen vankas det SOL!!! 😀
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 09:34Härligt med sol! Då slipper man förhoppningsvis lager på lager på lager principen 😀
Härligt med sol! Då slipper man förhoppningsvis lager på lager på lager principen 😀
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 07:33Hej ! Jag är "På" För mig blir det premiär vad gäller långpassdöd - ska bli jätte kul ! Ses på söndag / Eva
Hej ! Jag är "På" För mig blir det premiär vad gäller långpassdöd - ska bli jätte kul ! Ses på söndag / Eva
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 16:50köpt nya mackor, Saucony Pro ... tjosan-hoppla-blaj-nånting 6. Sitter som gjutna än så länge, ska bli spännande att se vad fötterna säger på söndag när jag parkerat i bastun.
köpt nya mackor, Saucony Pro ... tjosan-hoppla-blaj-nånting 6. Sitter som gjutna än så länge, ska bli spännande att se vad fötterna säger på söndag när jag parkerat i bastun.
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 16:54jag kommer inte följa med på söndag.
jag kommer inte följa med på söndag.
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 18:00Lycka till på söndag, måste dra till roslagen med sängar och skit. Tänker på er på söndag ser fram emot en långpass 3 innan midsommar.
Mvh d
Lycka till på söndag, måste dra till roslagen med sängar och skit. Tänker på er på söndag ser fram emot en långpass 3 innan midsommar.
Mvh d
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 23:52Verkar kul, hakar gärna på Långpassdöden 3 😀
Verkar kul, hakar gärna på Långpassdöden 3 😀
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 08:05Jag måste hoppa av! Fördjävligt men sant. Jag har ett svullet skejtbårdknä. Ha det så kul!
Jag måste hoppa av! Fördjävligt men sant. Jag har ett svullet skejtbårdknä. Ha det så kul!
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 09:39Trist att inte få träffa er som måste hoppa av.
Jag är också jätteladdad! 😀
Ses i morrn. 🙂
Trist att inte få träffa er som måste hoppa av.
Jag är också jätteladdad! 😀
Ses i morrn. 🙂