Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

exakt!
jag vet inte om hon är singel men jag funderar på att bjuda på en gainomax efter passet i morgon 😉

Vaknade med ischiaskänningar så det blir inget sprunget alls idag. (t-)

Otur med vädret deluxe men tanke på hur skönt det var igår..

Tack för ett lyckat långpass idag! Dunder-bra. Speciellt med bastu efteråt och allt.
Finns några bilder, främst "före" på min blogg. Av någon anledning blev "under" och "efter" bilderna så suddiga 🙂

http://snorkfrokens.blogspot.com/

Det blev ett skönt pass idag, inte så regnigt ändå. Fem minuter när vi startade, fem minuter borta vid Skansen, annars uppehåll och tom. sol ett tag!
Huvudklungan sprang i 6-tempo och även 7-gruppen (Lisse och Micke) klämde till med 6:30-tempo. Alla verka

Tack allihopa för en superhärlig löptur. Så himla kul att träffas och springa och småsnacka. Bastun efteråt var också kanon. 🙂 Håller med om att det var ett jätteskönt springväder - förutom då möjligen regnskuren mot slutet av Djurgårdsrundan. Men man v

Hej ! Tack för ett bra och trevlig långpass, utmanade mitt vanliga långpasstempo ordentligt men med ett sådant postivt och trevligt gäng så kändes det inte speciellt jobbit alls. Missade tyvärr bastu, mat och öl därefter, men det får bli till nästa gång

Snygga bilder !

Härliga bilder!

Eva: Absolut - nästa gång kör vi en utvidgad runda på 3 mil. 🙂