Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag kan bara hålla med. Det var trevligt att få springa med er. Jag är på ett längre pass som föreslagits nästa gång. Jättefina bilder. Jag har nu nästan fått i mig 200g chokladkakan:) Because Im worth it! Till nästa gång - Ha det bäst

och från sölkorven som kom flängandes några minter över 10, jag bor för nära tror jag, så kan jag meddela att vi var tre tappra hjältar som stapplade in på VIking Bar och klämde varsin pizza med ... tillbehör.
Jäklar vad gott, den pizza satt som en pinng

Håkan: Jag ska framföra (L) till Saga! 😀

Vi pratade om runt månadsskiftet april-maj.

Nu finns det några bilder från dagens härliga pass i fotoalbumet
"Långpassdöden 1 och 2" på min blogg.

http://mslisse.spaces.live.com/

/Lisse

Ja, tack till alla för trevligt sällskap och till Saga för att de ställer upp på oss. Jag var intälld på et bekvämt 7:00-tempo idag men kom överrens med Lisse om att pressa på lite extra när det var så perfekt löparväder. Så jag ser att vi faktiskt också

Ja en 3 mila vid månadsskftet april/ maj skulle sitta fint så man kan testa formen inför maran 🙂

Låter som ni hade det bra på död nummer 2 också. Ser fram emot att få vara med på nästa igen! Tänkte faktiskt på er när jag harvade runt i Berlin 🙂

....och tack speciellt till Lisse för trevligt sällskap hela rundan runt. Kul att du hunnit blogga och lägga upp bilder.

får man önska lite till LPD 3 så skulle 3 maj sitta finnemang för helgen innan är jag på Gotland (troligtvis) ...

Och helgen efter, 9 maj, är det både Springcross och Kungsholmen Runt.