Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 11:03Ja jag är också laddad. Hoppas det blir lika smurfigt väder i morgon som det var nu i morse, strålande sol och frisk luft.
Nu ska jag gå och köpa löparmat, winerbröd och Cola!
Ja jag är också laddad. Hoppas det blir lika smurfigt väder i morgon som det var nu i morse, strålande sol och frisk luft.
Nu ska jag gå och köpa löparmat, winerbröd och Cola!
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 12:33Synd med sådant man- och kvinnofall.
På tal om löparmat kanske nån vill hänga på å ta en Pizza el likn efter långpasset o bastun?
Synd med sådant man- och kvinnofall.
På tal om löparmat kanske nån vill hänga på å ta en Pizza el likn efter långpasset o bastun?
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 14:14Jag är på!
Jag bara antar att "Pizza el likn" betyder "Pizza och stor stark"
Jag är på!
Jag bara antar att "Pizza el likn" betyder "Pizza och stor stark"
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 16:26Jag hade hemskt gärna hängt på, men jag måste tyvärr hem hyfsat snabbt imorgon. 🙁 Nästa gång! 🙂
Jag hade hemskt gärna hängt på, men jag måste tyvärr hem hyfsat snabbt imorgon. 🙁 Nästa gång! 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 18:04Tyvärr blir det inget "LPD goes wild" för mig i morgon - en av mina bästa vänner fyller år och ska ha brunch.
Tyvärr blir det inget "LPD goes wild" för mig i morgon - en av mina bästa vänner fyller år och ska ha brunch.
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 20:15Ja, en stor stark (eller två) är bra för att återställa vätskebalansen.
Ja, en stor stark (eller två) är bra för att återställa vätskebalansen.
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 20:47Jag hänger med! 🙂
Jag har fortfarande inte läkt mitt löparknä, så jag promenerar runt, precis som förra gången. Så nu hare vi en "promenadgrupp" också. Antingen blir jag själv eller kanske någon anna vill hänga med mig och promenera, eller om någon har
Jag hänger med! 🙂
Jag har fortfarande inte läkt mitt löparknä, så jag promenerar runt, precis som förra gången. Så nu hare vi en "promenadgrupp" också. Antingen blir jag själv eller kanske någon anna vill hänga med mig och promenera, eller om någon har
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 21:00Man kan då lämna sin klädväska på Saga då vi är på passet? Och man kan basta/ duscha där efteråt mot avgift (om man inte har kort dit)?
Vad roligt det ska bli med sällskap på veckans långpass, och förhoppningsvis håller vädret i sig!
Man kan då lämna sin klädväska på Saga då vi är på passet? Och man kan basta/ duscha där efteråt mot avgift (om man inte har kort dit)?
Vad roligt det ska bli med sällskap på veckans långpass, och förhoppningsvis håller vädret i sig!
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 21:24Sofie,
bättre än så, Fia-Lotta fixar in oss gratis 😀
Sofie,
bättre än så, Fia-Lotta fixar in oss gratis 😀
Quote from Funbeat user on 4 April 2009, 21:31Tummen upp för Fia-Lotta!
Tummen upp för Fia-Lotta!