Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 09:04Jaha, då gissade jag fel. Men Sörmlandsledens i särklass tråkigaste avsnitt har ni valt ut. Speciellt så här års. Så asfaltslöpning känns mer lockande.
Jag tänkte springa in till stan hemifrån så om någon vill hänga på från Vega, Länna, Skogås, Trånkan,
Jaha, då gissade jag fel. Men Sörmlandsledens i särklass tråkigaste avsnitt har ni valt ut. Speciellt så här års. Så asfaltslöpning känns mer lockande.
Jag tänkte springa in till stan hemifrån så om någon vill hänga på från Vega, Länna, Skogås, Trånkan,
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 09:11Det är så det är tänkt, Micke. "Riktiga" långpassdöden kör marabanan.
Det är så det är tänkt, Micke. "Riktiga" långpassdöden kör marabanan.
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 09:22Jag bangar skogsrundan och kör som planerat med maffedöden. 🙂
Jag bangar skogsrundan och kör som planerat med maffedöden. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 09:24Hjälp, nu är det ju så många alternativ att jag inte kan välja bland den härliga äventyrsbuffén!
Hjälp, nu är det ju så många alternativ att jag inte kan välja bland den härliga äventyrsbuffén!
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 09:30Buffen kan du ha på huvudet, runt halsen eller samtidigt runt huvud o hals.
Buffen kan du ha på huvudet, runt halsen eller samtidigt runt huvud o hals.
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 10:07Jag kan tänka mig att pace:a ett snigelgäng i 7:00 - 7:30-tempo på den ordinarie långpassdödenrundan.
Jag kan tänka mig att pace:a ett snigelgäng i 7:00 - 7:30-tempo på den ordinarie långpassdödenrundan.
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 10:09Härligt Micke!
jag kör gärna 7.00 tempo
Härligt Micke!
jag kör gärna 7.00 tempo
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 11:52Hej-hej! Nu har jag landat i Dalarna och kommit åt en dator.
Ja men då är det frid och fröjd alltså. 🙂 3 varianter på smörgåsbordet - uj vad lyxigt vi har det! 😀
Hej-hej! Nu har jag landat i Dalarna och kommit åt en dator.
Ja men då är det frid och fröjd alltså. 🙂 3 varianter på smörgåsbordet - uj vad lyxigt vi har det! 😀
Quote from Elias Engqvist on 27 March 2009, 13:24Jag kommer inte dit förrän sent ikväll...
Jag kommer inte dit förrän sent ikväll...
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 13:57En annan gång skulle jag kunna tänka mig springa ett långpass i skogen, över stock och sten. Jag har i alla fall bestämt mig för att köpa ett "naturpass" i vår och börja orientera lite mer än förra året.
Fredrika: Vet du något om ett lopp, jag tror det v
En annan gång skulle jag kunna tänka mig springa ett långpass i skogen, över stock och sten. Jag har i alla fall bestämt mig för att köpa ett "naturpass" i vår och börja orientera lite mer än förra året.
Fredrika: Vet du något om ett lopp, jag tror det v