Quote from Guest on 27 August 2009, 01:00Hallå Distanslöpare!
Häng med på långspring från F&S Ringen, Skanstull! Upp Ringvägen och över Årstabron, Årstafältet, Enskede IP 8,2k (vatten o WC), Tallkrogen, Hökarängen, Drevviken, Torpet 15,8k (fikapaus o toa), Flatenbadet, Ältasjön, Brotorp, Bagar
Hallå Distanslöpare!
Häng med på långspring från F&S Ringen, Skanstull! Upp Ringvägen och över Årstabron, Årstafältet, Enskede IP 8,2k (vatten o WC), Tallkrogen, Hökarängen, Drevviken, Torpet 15,8k (fikapaus o toa), Flatenbadet, Ältasjön, Brotorp, Bagar
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 01:10Vilken härlig runda!!! Den missar jag tyvärr pga annat långlöp (i Skövde). Annars går det här utmed mina favoritstråk - Sköndal - Flaten - Älta. Bara att lyckönska er som hänger på.
Vilken härlig runda!!! Den missar jag tyvärr pga annat långlöp (i Skövde). Annars går det här utmed mina favoritstråk - Sköndal - Flaten - Älta. Bara att lyckönska er som hänger på.
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 08:11Instämmer med Micke. Upprepa passet längre fram så hänger jag med.
Instämmer med Micke. Upprepa passet längre fram så hänger jag med.
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 13:03Det blir fler rundor 🙂
Om starten hade varit på lördag för 24h hade jag åkt med er!
LYCKA TILL (t+)
Det blir fler rundor 🙂
Om starten hade varit på lördag för 24h hade jag åkt med er!
LYCKA TILL (t+)
Quote from Funbeat user on 27 August 2009, 16:56Det går inte att mingla i 5:45 tempo. 🙁
Det går inte att mingla i 5:45 tempo. 🙁
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 14:03var det här i lördags alltså eller är det lördag den 5 sept vi pratar om?
var det här i lördags alltså eller är det lördag den 5 sept vi pratar om?
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 16:37Det var i lördags.
Det kommer mer 🙂
Det var i lördags.
Det kommer mer 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 20:04phhiiuuuu 😀
phhiiuuuu 😀
Quote from Funbeat user on 31 August 2009, 20:18tt initiativ Bernt! Jag hoppas jag kan hänga med nån gång framöver
tt initiativ Bernt! Jag hoppas jag kan hänga med nån gång framöver