Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Är det bara hos mig som det sedan några dagar/1v tillbaka tar mycket längre tid att ladda diagrammet på rapportsidan?

Hur långt tid är mycket? Jag märker i stort sett ingen skillnad nämligen, men det kan ju bero på min dator möjligen. Det har alltid tagit närmare 30s att få upp hela sidan med alla rapporter.

jag har 4-5st rapports på alla tre blad och de ta i snitt 5s på min jobb dator.

men på min surfplatta eller mobil kan de ta 30s plus och även några kom aldrig upp.

Jag kan nog också tycka att det går långsammare nu än vad det har gjort tidigare. Tar kanske ca 10s att ladda mina fem rapporter på samma flik.

Jag har 6 rapporter på samma flik, det är nog därför det tar sån tid för mig.

Nånting har förändrats till det sämre. Vissa rapporter kommer inte fram överhuvudtaget nu. Jag har en del, på olika flikar, men vissa laddas inte alls. Fastnar på "laddar". Kan ni kolla på det Funbeat - Olle & co?

Samma här, fyra rapporter på en flik och bara första visas, resten "laddar".

Funbeat var ju nere på eftermiddan för serverbyte för några dar sen, är det något som inte blev bra efter detta kanske?

Så har jag det också, första diagrammet laddas fort, övriga snurrar och laddar väldigt länge.

Men det började nog inte i samband med serverbytet, det var tidigare än så.

Det tar oftast mellan 30-45s innan alla rapporter laddats in.
Idag tog det ex. 15s innan den första dök upp, sen ytterligare 30s innan de andra rasslade in... (på snabb dator med bra uppkoppling)

12