Quote from Guest on 20 February 2015, 09:39Är det bara hos mig som det sedan några dagar/1v tillbaka tar mycket längre tid att ladda diagrammet på rapportsidan?
Är det bara hos mig som det sedan några dagar/1v tillbaka tar mycket längre tid att ladda diagrammet på rapportsidan?
Quote from Funbeat user on 20 February 2015, 09:49Hur långt tid är mycket? Jag märker i stort sett ingen skillnad nämligen, men det kan ju bero på min dator möjligen. Det har alltid tagit närmare 30s att få upp hela sidan med alla rapporter.
Hur långt tid är mycket? Jag märker i stort sett ingen skillnad nämligen, men det kan ju bero på min dator möjligen. Det har alltid tagit närmare 30s att få upp hela sidan med alla rapporter.
Quote from Funbeat user on 20 February 2015, 10:03jag har 4-5st rapports på alla tre blad och de ta i snitt 5s på min jobb dator.
men på min surfplatta eller mobil kan de ta 30s plus och även några kom aldrig upp.
jag har 4-5st rapports på alla tre blad och de ta i snitt 5s på min jobb dator.
men på min surfplatta eller mobil kan de ta 30s plus och även några kom aldrig upp.
Quote from Funbeat user on 20 February 2015, 10:35Jag kan nog också tycka att det går långsammare nu än vad det har gjort tidigare. Tar kanske ca 10s att ladda mina fem rapporter på samma flik.
Jag kan nog också tycka att det går långsammare nu än vad det har gjort tidigare. Tar kanske ca 10s att ladda mina fem rapporter på samma flik.
Quote from Funbeat user on 20 February 2015, 10:36Jag har 6 rapporter på samma flik, det är nog därför det tar sån tid för mig.
Jag har 6 rapporter på samma flik, det är nog därför det tar sån tid för mig.
Quote from Lena Bjerlöw on 21 February 2015, 16:19Nånting har förändrats till det sämre. Vissa rapporter kommer inte fram överhuvudtaget nu. Jag har en del, på olika flikar, men vissa laddas inte alls. Fastnar på "laddar". Kan ni kolla på det Funbeat - Olle & co?
Nånting har förändrats till det sämre. Vissa rapporter kommer inte fram överhuvudtaget nu. Jag har en del, på olika flikar, men vissa laddas inte alls. Fastnar på "laddar". Kan ni kolla på det Funbeat - Olle & co?
Quote from Funbeat user on 21 February 2015, 16:54Samma här, fyra rapporter på en flik och bara första visas, resten "laddar".
Samma här, fyra rapporter på en flik och bara första visas, resten "laddar".
Quote from Funbeat user on 22 February 2015, 09:12Funbeat var ju nere på eftermiddan för serverbyte för några dar sen, är det något som inte blev bra efter detta kanske?
Funbeat var ju nere på eftermiddan för serverbyte för några dar sen, är det något som inte blev bra efter detta kanske?
Quote from Tobias Barkman on 22 February 2015, 15:24Så har jag det också, första diagrammet laddas fort, övriga snurrar och laddar väldigt länge.
Men det började nog inte i samband med serverbytet, det var tidigare än så.
Så har jag det också, första diagrammet laddas fort, övriga snurrar och laddar väldigt länge.
Men det började nog inte i samband med serverbytet, det var tidigare än så.
Quote from Tobias Barkman on 23 February 2015, 11:33Det tar oftast mellan 30-45s innan alla rapporter laddats in.
Idag tog det ex. 15s innan den första dök upp, sen ytterligare 30s innan de andra rasslade in... (på snabb dator med bra uppkoppling)
Det tar oftast mellan 30-45s innan alla rapporter laddats in.
Idag tog det ex. 15s innan den första dök upp, sen ytterligare 30s innan de andra rasslade in... (på snabb dator med bra uppkoppling)