Quote from Funbeat user on 23 February 2015, 12:07jag har bara en problem om jag ska kolla via en surfplatta eller mobil.
fungera bra med PC
jag har bara en problem om jag ska kolla via en surfplatta eller mobil.
fungera bra med PC
Quote from Funbeat user on 24 February 2015, 19:11Jag tycker hela funbeat laddar långsammare än normalt
Jag tycker hela funbeat laddar långsammare än normalt
Quote from Lena Bjerlöw on 24 February 2015, 19:17Det går väldigt segt, detta problem finns fortfarande kvar. Kan ni kolla på det? Jag använder rapporterna dagligen, men det kanske bara är jag.
Jag har 3 flikar. Första fliken med rapporter laddar väl inom rimlig tid (långsamt, men iaf inom 1 minut). De
Det går väldigt segt, detta problem finns fortfarande kvar. Kan ni kolla på det? Jag använder rapporterna dagligen, men det kanske bara är jag.
Jag har 3 flikar. Första fliken med rapporter laddar väl inom rimlig tid (långsamt, men iaf inom 1 minut). De
Quote from Funbeat user on 24 February 2015, 19:29Är det mobil eller dator ni har problem med?
Är det mobil eller dator ni har problem med?
Quote from Funbeat user on 24 February 2015, 19:30jag sitter på PC med Win7 och IE10
jag sitter på PC med Win7 och IE10
Quote from Funbeat user on 24 February 2015, 20:48OSX o Chrome
OSX o Chrome
Quote from Funbeat user on 17 March 2015, 17:09Hur går det med rapporterna. Mina fungerar inte.
Hur går det med rapporterna. Mina fungerar inte.
Quote from Funbeat user on 17 March 2015, 21:07Endast en av mina fungerar, varit så ett ett bra tag nu...
Endast en av mina fungerar, varit så ett ett bra tag nu...