Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLängtar till...
You need to log in to create posts and topics.

...att träningen börjar ikväll. Det är lite svalt ute, men solen tittar faktiskt fram lite emellanåt. Det börjar torka upp, det känns som vår i luften. Ikväll blir det ett pass m LVSK (i Lidköping). Ett glatt gäng, ganska många, som tar sig an blandade gr

Tack Helen!

Jag hade inte tänkt ta på skorna i kväll men din tråd gav mg inspiration. Jag kommer inte att kunna springa med er men är det OK att jag tar en runda här i närheten?

Ha en härlig kväll 😉 !

Självklart, spring av hjärtans lust! Min längtan har nu gått i uppfyllelse, ett knökafullt pass, säkert drygt 40 pers som drog iväg i olika grupper, snabba och mindre snabba. Lätta ben, trippande steg, älgkliv, prat och skratt. Det är så kul att springa!

40 pers i Lidköping. Vilket löparintresse! Om man applicerar det på Stockholms befolkning så skulle man behöva skrapa ihop fler än 3000 pers för träning vid ett och samma tillfälle!

Hej Mikael, det vart t o m 42 st! Helt fantastiskt, och jag tror det kommer öka. Det var andra gemensamma passet för våren. Många har åkt skidor i vinter, men nu tycks alla vara sugna på att komma igång m löpningen. På söndag kör vi "äventyrslöpning" på K