Quote from Guest on 8 December 2010, 22:28Jag önskar att inte "logga ut" var så nära "Olästa x diskussion" i topp-raden. 😉
Jag önskar att inte "logga ut" var så nära "Olästa x diskussion" i topp-raden. 😉
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 22:38Samma med ta bort kompis och skicka meddelande till kompis. Har fetfingrat bort ett helt gäng.
Samma med ta bort kompis och skicka meddelande till kompis. Har fetfingrat bort ett helt gäng.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 22:40Håller med er båda. Charlottas freudianska felfingring i synnerhet. Surfar jag via mobilen är det lögn att träffa rätt.
Håller med er båda. Charlottas freudianska felfingring i synnerhet. Surfar jag via mobilen är det lögn att träffa rätt.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 22:44"Hoppa till första olästa inlägget" och "Markera tråden som ointressant" ligger inte heller jättelångt från varandra i mobilens webläsare...
"Hoppa till första olästa inlägget" och "Markera tråden som ointressant" ligger inte heller jättelångt från varandra i mobilens webläsare...
Quote from Rasmus Olsson on 8 December 2010, 22:44På ajfönen klickar jag med fingret på tre grejer samtidigt. Spännande.
På ajfönen klickar jag med fingret på tre grejer samtidigt. Spännande.
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 23:02Ah jävlar, det är inte bara jag alltså... (H)
Ah jävlar, det är inte bara jag alltså... (H)
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 23:04Då ska ni se mig klicka på Nästa Inlägg med näsan när jag vägrar ta av mig vantarna för att det är så himla kallt.
Frågan är vad lösningen är. Det finns ju inte direkt massa utrymme. En snajsig app kanske? Själv har jag en android så jag har inte kunnat
Då ska ni se mig klicka på Nästa Inlägg med näsan när jag vägrar ta av mig vantarna för att det är så himla kallt.
Frågan är vad lösningen är. Det finns ju inte direkt massa utrymme. En snajsig app kanske? Själv har jag en android så jag har inte kunnat
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 23:12Jag håller med om att det är ett problem jag också lider av när jag surfar in på Funbrat från min HTC-telefon.
Det går att göra alla internetsidor mer pekskärmsvänliga om man tänkter till på det vid utformningen. Hoppas att Olle tar det i beaktande infö
Jag håller med om att det är ett problem jag också lider av när jag surfar in på Funbrat från min HTC-telefon.
Det går att göra alla internetsidor mer pekskärmsvänliga om man tänkter till på det vid utformningen. Hoppas att Olle tar det i beaktande infö
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 23:26Så det är bara jag som har problemet på min 22" skärm...? 🙂
Så det är bara jag som har problemet på min 22" skärm...? 🙂
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 23:39Jag har inte så väldigt stora problem på min laptop (12") men tycker nog att det kan bli bättre.
Surfet från mobilen är nästan obefintligt från min sida just pga av hur ohanterligt och pilligt det är.
Magnus: tror du att du kan ändra rubriken på tråden
Jag har inte så väldigt stora problem på min laptop (12") men tycker nog att det kan bli bättre.
Surfet från mobilen är nästan obefintligt från min sida just pga av hur ohanterligt och pilligt det är.
Magnus: tror du att du kan ändra rubriken på tråden