Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag önskar att inte "logga ut" var så nära "Olästa x diskussion" i topp-raden. 😉

Samma med ta bort kompis och skicka meddelande till kompis. Har fetfingrat bort ett helt gäng.

Håller med er båda. Charlottas freudianska felfingring i synnerhet. Surfar jag via mobilen är det lögn att träffa rätt.

"Hoppa till första olästa inlägget" och "Markera tråden som ointressant" ligger inte heller jättelångt från varandra i mobilens webläsare...

På ajfönen klickar jag med fingret på tre grejer samtidigt. Spännande.

Ah jävlar, det är inte bara jag alltså... (H)

Då ska ni se mig klicka på Nästa Inlägg med näsan när jag vägrar ta av mig vantarna för att det är så himla kallt.

Frågan är vad lösningen är. Det finns ju inte direkt massa utrymme. En snajsig app kanske? Själv har jag en android så jag har inte kunnat

Jag håller med om att det är ett problem jag också lider av när jag surfar in på Funbrat från min HTC-telefon.

Det går att göra alla internetsidor mer pekskärmsvänliga om man tänkter till på det vid utformningen. Hoppas att Olle tar det i beaktande infö

Så det är bara jag som har problemet på min 22" skärm...? 🙂

Jag har inte så väldigt stora problem på min laptop (12") men tycker nog att det kan bli bättre.

Surfet från mobilen är nästan obefintligt från min sida just pga av hur ohanterligt och pilligt det är.

Magnus: tror du att du kan ändra rubriken på tråden