Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Magnus, ställ om känsligheten på musen vettja
Om du skruvar ner rejält på känsligheten så blir det inga problem, släpp musen när du hostar 😉

Tack för rubrikbytet :).

Nej, då får jag problem med handen!

(Från början var detta ämne menat att klassas som dagens I-lands-problem, men eftersom det ovetandes för mig var ett reellt problem med pekskärm(*), överlåtar jag till dem att föra diskussionen vidare i tangentens rikt

Just nu hittar jag inte ens min "logga ut"-knapp (H) Stör mig inte dock, vem vill logga ut?

Jag installerade för ett tag sedan ett litet program som någon här på funbeat har skrivit som flyttar på just den länken, så nu slipper jag det problemet...

Prog

Jag tycker också att länkarna är för nära varandra och samtidigt är jag duktigt imponerad på vilken träffsäkerhet telefonen ändå har när allt är så mikroskopiskt litet!

Går det att ta screenie och posta från en sådan där modern liten manick? Om tomten är snäll kanske jag får en Xperia Mini.

Anna, du kör säkert mitt Greasemonkey-skript som flyttar på "Logga ut"-länken. Efter att Olle gjorde uppfräschningen av Funbeat så slutade hälften av det skriptet att fungera, dvs. den tar bort länken, men kan inte längre lägga tillbaka på rätt plats efte

Anders: japp, ditt skript var det! (H:) Jag stör mig inte på att logga-ut-länken inte finns. 😉

Hehe... Logga-utlänken verkar lite onödig. 🙂

Edit: det var inte alls fel tråd.

Magnus: Vet inte om det går att få till en skärmdump som gör det rättvisa. Jag har snyltat på elins sedan i somras och det funkar bra med tanke på dess storlek. Så om storleken är viktig kan jag rekommendera den. Får kat