Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningLöp-rapport 2
You need to log in to create posts and topics.

Började med 5 min rask promenad, sen löpn 6 min, gång 2 min, 6 min löpn. 2 min gång, 6 min löpn, 2 min gång och 5 min löpn så var jag hemma igen!

Där väntade sura vovven som inte fick följa med på joggingrundan så det fick bli vår 15 min runda som nedva

Jajamensan! Om du kan tänka dig att springa långsamt lär du fixa det långt innan. Kom ihåg, tre pass i veckan gör att framstegen kommer säkrare än bev på posten

Lycka till!

Jättebra sweetie, hur kändes det? lätt, lagom jobbigt, jättejobbigt?
Det viktiga nu är TÅLAMOD. Inte fuska och gå för fort fram (helst inte för långsamt heller 🙂 )

Bra jobbat .. jag skall ut i morgon em...säg till om du skall hänga på..(det går inte fort efter benhinneuppehållet)

Det kändes faktiskt bättre än förväntat! Tror jag är lite extra peppad då jag orkar springa längre intervaller än vad jag trodde. Jag kommer att löp-träna 3 ggr/vecka och slopa ev ett spinningpass.

Det är mer axeln som gör att jag måste gå 1-2 min än ju

Om du lyckas köra 3 gånger i veckan fram till i Maj borde du springa 5 km. Speciellt med den träningsbas du har. Enda hindret är skador och uppehåll för att du prioriterar ner löpningen. 🙂

Du har sprungit 2 ggr. Inte förrän jag sprungit en 5-6 gånger p

Hej Sweetie! Du kommer säkert upp i fem km fortare än du tror om du löper regelbundet. När jag först började jogga och faktiskt gjorde det varje dag (till skillnad från nu, tyvärr) så gick jag från att orka jogga 1 km till 5 km på en vecka(!). Så tro på d

Bravo! Sweetie, du skulle kunna öka på din dosis med gympaartade pass i den övriga träningen (på bekostnad av spinningen), många som håller såna pass kör en hel del intervall och annat springartat (som jag inte alltid gillar på gympa ...), samma sak med b